Christie's Revenge (2007)

Canada
Misdaad / Mystery

geregisseerd door Douglas Jackson
met Danielle Kind, Cynthia Gibb en John Wesley Shipp

Christie Coleman heeft met haar 19 jaar al een moeilijk leven achter de rug. Nadat haar moeder scheidde van haar vader Richard, was zij de enige die bij hem bleef ondanks dat alles in zijn leven bergafwaarts leek te gaan. Christie is slechts 16 als zij het lichaam van haar vader vindt die zichzelf heeft dood geschoten. Kort vóór zijn zelfmoord vangt Christie een gesprek op van hem met zijn succesvolle broer Ray die hem weigert geld te lenen. Zij zweert op een goede dag wraak te nemen op de man die zij verantwoordelijk acht voor de dood van haar vader - Oom Ray!

zoveel sterren en niemand weet hoe die film is???

kijk daar kan ik je gelijk in geven ja , niemand weet hoe de film is blijkbaar maar stemmen kan iedereen ook blind blijkbaar.

nou ik heb hem gezien , en het is bagger had beter gekunt

daarom 0,5 ster

avatar van fritsy
TIP:

Bij sommige films met weinig stemmen en vele sterren en weinig uitleg.

Bekijk dan is bij sommige stemmers de stem history.

Om tot een rieeler film waardering te komen voor jou zelf bij sommige films.

inderdaad, ik heb net de stemmers nagekeken, de history van sommige wijst uit dat ze altijd een 5 geven.
deze film heb ik nog niet gezien, dus kan ik ook nog geen stem geven, maar als ik het zo zie is het gemiddelde totaal in werkelijkheid ongeveer 2,4 sterren.
als ik gekeken heb zal ik zelf wel een reeël cijfer geven.
tot dan...

Een aardige B film van 13 in een dozijn.
Leuk tjdverdrijf en de één zal het boeien en de ander zal het een waardeloze film vinden.
Typisch zo'n film waar het 2 kanten op kan gaan afhankelijk van je mood.
Vandaar ik 2,5 ster geef, leuk gemiddelde voor een B film