Montana Sky (2007)

2,73

Drama / Romantiek

geregisseerd door Mike Robe
met Ashley Williams, John Corbett en Charlotte Ross

Drie zussen zitten na de dood van hun vader opgezadeld met een vreemde overeenkomst. Zij moeten alledrie op de ranch blijven wonen om de rijkdommen uit te baten die hij in zijn leven voor hen verworven had. De drie van elkaar vervreemde zussen trachten samen te leven, wat heel moeilijk is. En er zijn ook andere mensen die trachten de zussen tegen te werken teneinde de rijkdommen zelf in handen te krijgen.

20 BERICHTEN 2 MENINGEN
geplaatst: 16 augustus 2007, 15:07 uur [permalink]
Gewoon een lekkere romantische film

geplaatst: 21 oktober 2007, 12:58 uur [permalink]
stinissen schreef:
Gewoon een lekkere romantische film

Ik sluit me hier helemaal bij aan! 4*

geplaatst: 9 november 2007, 20:02 uur [permalink]
Wist helemaal niet dat dit verfilmd is.
Heb toevallig het boek gelezen van Nora Roberts.
Ga hem vanavond maar eens even kijken op TV!

avatar van Hando
geplaatst: 9 november 2007, 22:33 uur [permalink]
Vreselijk.

Het is allemaal zo mierzoet, simpel en verzonnen. Ik snap niet dat mensen hierbij weg kunnen zwijmelen. Het thrillerelement bruist ook niet echt van de creativiteit, laat staan dat het spannend is. Als je niet weet wie de dieren dood voor het einde, dan heb je niet echt zitten opletten.

geplaatst: 9 november 2007, 22:34 uur [permalink]
Ik moet zeggen dat ik het met je eens ben Hando.

avatar van Hando
geplaatst: 9 november 2007, 22:35 uur [permalink]
Is het boek beter?

garlic senior
geplaatst: 9 november 2007, 22:54 uur [permalink]bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Mwoah redelijke film. Dramatiek is ver te zoeken, het is vooral een feel-good drama Het acteren gaat wel redelijk goed, alleen een beetje ongeïnspireerd. De sfeer is ook erg gewoontjes, iets te gewoontjes als je het mij vraagt.

Er zat soms ook onbedoelde humor in de film. Over aardappels praten op een begrafenis vind ik nogal absurd De ruzies tussen de zussen zijn wel geinig en gaan gelukkig niet al te over-the-top wat bij veel komedies het geval is, hoewel ik dit geen komedie zou noemen. Film wordt echter nooit spannend, vaak veel voorspelbaarheid en weinig momenten die je doen snakken naar adem. Als feel-good film tamelijk geslaagd, maar als drama een enorme mislukking. Ook vind ik het vreemd dat er op de begrafenis een sfeer hangt die alles behalve gespannen is, maar als er een dier wordt gescalpeerd barst iedereen in tranen uit. Maar hoe dan ook, ik geef deze film twee magere sterretjes.

geplaatst: 9 november 2007, 23:17 uur [permalink]
Hmm, het boek is gedetailleerder, maar dat is meestal zo bij een verfilming.
Desalniettemin even voorspelbaar.
Maar ik vond het boek persoonlijk toch beter.

geplaatst: 11 november 2007, 12:42 uur [permalink]
Aardige film. Ik had tot 10 minuten voor het eind 3 1/2 ster in gedachten maar toen moest blijkbaar in 10 minuten een heel plot worden weergegeven.

avatar van too-sweet
geplaatst: 10 december 2007, 16:30 uur [permalink]
Aardige film. Wel erg voorspelbaar,maar kijkt toch wel lekker weg.
Wel leuk voor zo tussendoor,zeker geen topper
Toch een voldoende 3*

geplaatst: 6 januari 2008, 21:31 uur [permalink]
ik heb de film gezien in november, en vond hem goed. nu lees ik bij sommige dat het boek nog beter is.
nu wil ik hem graag lezen, maar in het nederlands.
wie weet waar ik het boek kan kopen, lenen of bestellen.
bij boll.com is hij alleen in het engels te bestellen.
wie kan mij helpen!!!!!!

geplaatst: 27 januari 2008, 23:22 uur [permalink]
Ik heb geen idee, heb het boek ook in het Engels gelezen.
Misschien bij de wat grotere boekhandels proberen, succes.

avatar van xenne
geplaatst: 26 juli 2008, 02:55 uur [permalink]
een zéér matige film die op geen enkel punt uit de verf komt. het verhaal wringt zich in allerlei bochten, drama/romantiek/thriller, maar niets werkt. de personages zijn niet geloofwaardig, ook nog erg voorspelbaar. te mijden.

avatar van Devoo
geplaatst: 26 juli 2008, 09:13 uur [permalink]
Geen slechte film, ik hou van dat cowboy/ranch sfeertje, en de acteurs zijn redelijk goed. Het haalt nergens top niveau, maar het is zeker niet slecht. Wel vreemd, op het laatste moment weet je wie de grote slechte is, hij word vermoord, en er verandert niets aan hun gemoedstemming.

Ahja, fijne film, met sfeervolle beelden, en Ashley Williams is een verdomd knappe meid! 3*

avatar van kanjertje
geplaatst: 2 augustus 2008, 23:06 uur [permalink]
Meeslepend, mooi

geplaatst: 10 augustus 2008, 23:48 uur [permalink]
Een echte aanfluiting.Ongeloofwaardige acteurs in een verhaal dat niet uit de verf komt en te voorspelbaar is.

avatar van valerio2003
geplaatst: 9 november 2008, 10:58 uur [permalink]
Dit is echt een hele leuke film en het heeft me geen minuut verveeld.
De acteurs zijn juist heel goed.

avatar van ken1976
geplaatst: 15 januari 2009, 20:20 uur [permalink]
Lekkere drama met een vleugje romantiek! De akteurs doen het aardig! Het is een typische RTL4 film maar dat betekent niet automatisch dat het een slecht film is!

Verwacht geen topdrama , maar wel een aanrader voor mensen die van een cowboysfeertje houden!

Ik heb me vermaakt ! 3,5 sterren

avatar van NTsuno
geplaatst: 14 maart 2010, 18:41 uur [permalink]
Het heeft het een en ander weg van de Australische serie McLeod's Daughters en zou me niet verbazen als dat concept een beetje gepikt is. Maar op zich geen slechte film, al moet je geen hoge verwachtingen hebben van het script. Is voor een regenachtige zondag best te doen.

avatar van Goldenskull
geplaatst: 14 maart 2010, 18:49 uur [permalink]
Dit is werkelijk een vreselijke film, inderdaad typisch RTL4 en daarom dus wel een slechte film. Zo sentimenteel, zoet en flauw.