Midnight Bayou (2009)

Alternatieve titel: Nora Roberts' Midnight Bayou

Drama / Mystery

geregisseerd door Ralph Hemecker
met Jerry O'Connell, Lauren Stamile en Faye Dunaway

Declan Fitzpatrick is een aan Harvard afgestudeerde advocaat die zijn leven drastisch verandert als hij een plantage koopt. Vlak nadat hij hoort dat het er spookt, begint hij geluiden te horen en ziet hij onverklaarbare dingen. Hij krijgt hulp van een vrouw die er in haar jeugd heeft gewoond met haar grootmoeder.

erg goede film. 4

avatar van Roelandus
el padrino schreef:
erg goede film. 4

O ja?
Hoezo?

Nancy1980
Mooie film.
Vooral genoten van de prachtige shots van de Bayou.
Ik kan alleen die Jerry o connel maar niet serieus nemen als acteur..

Lurker ll
Inderdaad een mooie film!

De personen in deze film spreken mij aan, geweldig camerawerk tijdens de onverklaarbare dingen. Verder ook een sfeervolle film in een mooie omgeving!

Leuk om een keer gezien te hebben, niet schokkend bijzonder.

Probleem met "Midnight Bayou"is dat het eigenlijk meerdere genres tergelijkerijd wil zijn. Romantiek, mysterie en een vleugje griezel.
Die combinatie komt niet echt uit de verf.
Voornamelijk door zeer matig acteerwerk.
Het is te overdreven neergezet of gewoon slecht.
De flashbacks naar het duistere verleden ogen knullig.
Hier en daar wel mooie beelden van Louisiana.
Maar dit kan de film nier redden en naar een acceptabele voldoende tillen.
2*/2.5*

avatar van Drikturpin
Nou al ik die cover zo zie dan ......komt het gal al iets omhoog.
Maar het kan ook wezen dat hij heel goed is eerdaags weten we het maar ik denk dat 3.22 wel wat hoog is.

avatar van Decec
Prima film!

avatar van nickje76
mooie beelden. Mooi verhaallijn.
Maar slecht in geacteert. En slecht gefilmt, mn de flashbacks.
Het komt over dat de film errug low-budget is. Dat is spijtig

avatar van b00ts
B-film, TV-film..... acteurs en verhaal van het niveau Bold and the beautiful. Brrrrr.....

"Shine the light, Declan, shine the light"

Aardige mysteryfilm. Verrassend genoeg was deze vele malen leuker en beter dan de vorige Nora Roberts die ik zag. Een geheimzinnig geestenverhaal en ook met gedachten over reïncarnatie erin verwerkt. Een film van een zeer goede tv-film kwaliteit, mooie beelden. Ook geloofwaardig geacteerd, met een goede sfeer en een prima soundtrack. Zelfs met goede actie (gevechten) op z'n tijd. Ben geneigd 4* te geven, zeker naar de kwaliteit in dit genre, maar zal het het nog even laten bezinken

avatar van henrygreenways
Leuk de gelifte Faye Dunaway

avatar van m1701
Mwah vond er niet zo heel veel aan.....
Vond het halverwege nogal verwarrend worden, maar
naar het einde werd het allemaal wat duidelijker.
Miste wat spanning
2,5* leuk voor een keertje

Best wel een meevaller deze TV-film.
Je moet geen al te hoge verwachtingen stellen bij deze prent, maar het verhaal is wel goed.
De vertolkingen konden beter, maar de locatie is prima, een film opgenomen in New Orléans heeft altijd wel iets...