Blue Smoke (2007)

Alternatieve titel: Nora Roberts' Blue Smoke

Thriller / Romantiek

geregisseerd door David Carson
met Alicia Witt, Scott Bakula en Matthew Settle

De aantrekkelijke Reena werkt als branddeskundige in Baltimore en kent de destructieve kracht van vuur als geen ander. Als haar grote liefde Josh bij een brand om het leven komt denkt Reena aan een tragisch ongeval. Maar een mysterieus telefoontje van een brandstichter is het begin van een nachtmerrie.

mooie uitgewerkte film. 4****

Wel 'n aardig filmpje voor tussendoor.

Behoorlijk voorspelbare film. Bij vlagen zéér irritant camerawerk, sommige special effects zijn behoorlijk nep.
Al met al best aardig als je echt niets te doen hebt maar geen film om eens lekker voor te gaan zitten.

Niet echt bijzonder, een simpel filmpje.

avatar van Devoo
Gisteren bekeken, speelde op televisie. Ik vond het best een aardige film. Eerst dacht ik dat die brandweerman de slechte zou zijn, die dat haar veel hielp. Omdat hij precies alles moest weten, en nooit bij hun kon blijven. Maar dat is dan toch anders uitgedraait...

In ieder geval, vermakelijke film. 3*

like it=D

Aardige film......(ook al is de verhaallijn vrij voorspelbaar en zijn de karakters maar oppervlakkig). 2,5 ** .

Tot nu toe blijft "Montana Sky" de beste verfilming van een Nora Roberts boek...

wat een trutfilm. mooi voor de RTL's