• 8.226.086 stemmen

Alternatieve titel: Nora Roberts' Blue Smoke

Geregisseerd door: David Carson

Met onder meer: Alicia Witt, Scott Bakula en Matthew Settle

Over Blue Smoke

De aantrekkelijke Reena werkt als branddeskundige in Baltimore en kent de destructieve kracht van vuur als geen ander. Als haar grote liefde Josh bij een brand om het leven komt denkt Reena aan een tragisch ongeval. Maar een mysterieus telefoontje van een brandstichter is het begin van een nachtmerrie.

image

avatar van el padrino

el padrino

mooie uitgewerkte film. 4****

avatar van Mrgoooo

Mrgoooo

Wel 'n aardig filmpje voor tussendoor.

avatar van djkoelkast

djkoelkast

Behoorlijk voorspelbare film. Bij vlagen zéér irritant camerawerk, sommige special effects zijn behoorlijk nep.

Al met al best aardig als je echt niets te doen hebt maar geen film om eens lekker voor te gaan zitten.

avatar van vinketering

vinketering

Niet echt bijzonder, een simpel filmpje.

avatar van Devoo

Devoo

Gisteren bekeken, speelde op televisie. Ik vond het best een aardige film. Eerst dacht ik dat die brandweerman de slechte zou zijn, die dat haar veel hielp. Omdat hij precies alles moest weten, en nooit bij hun kon blijven. Maar dat is dan toch anders uitgedraait...

In ieder geval, vermakelijke film. 3*

avatar van x-caro-x56

x-caro-x56

like it=D

avatar van lalaguna80

lalaguna80

Aardige film......(ook al is de verhaallijn vrij voorspelbaar en zijn de karakters maar oppervlakkig). 2,5 ** .

Tot nu toe blijft "Montana Sky" de beste verfilming van een Nora Roberts boek...

avatar van juliasanne

juliasanne

wat een trutfilm. mooi voor de RTL's