Like Mother, Like Daughter (2007)

Canada / Verenigde Staten
Drama / Mystery

geregisseerd door Robert Malenfant
met Michelle Stafford, William R. Moses en Danielle Kind

Dawna Williams is een jonge succesvolle zakenvrouw. Ze is een alleenstaande moeder en heeft een mooie 19 jarige dochter, Emily. Emily is een echte puber die haar studie op de universiteit als bijzaak ziet en steeds verkering heeft met 'verkeerde' jongens. Wanneer Emily dreigt een jaar vertraging op te lopen voordat ze kan afstuderen, roept haar moeder de hulp in van haar vriend en universiteitsprofessor John Collier. Hij zorgt ervoor dat Emily toch verder kan studeren door haar op te nemen in zijn eigen klas. Wanneer Emily wordt vermist, roept Dawna wederom de hulp in van John. Alleen blijkt John niet te zijn wie zij denkt dat hij is...

Deze film is niet echt de moeite waard.
Standaard en voorspelbaar.
Het eerste gedeelte gaat nog daarna vind ik het een echte B film.
Hij is niet echt saai maar zeker ook niet spannend, zo'n films kunnen eigenlijk niet meer, daar zijn er al te veel van gemaakt.

William R. Moses speelt voor de zoveelste keer de bad-guy in deze middelmaat tv film.

avatar van chocodillen
Een woensdagavond film die wat mij betreft net iets leuker is dan doorsnee. Leuk om gezien te hebben.

avatar van maddux
De film begon aardig, maar een heel slap en snel eind.
Ik vind het geen aanrader daarom 2*

goede film

Pfff, begon redelijk, maar werd daarna een groot cliché!

erg voorspelbaar ook! Verdoe je tijd er niet mee!

avatar van nightbreed
Zeer standaard TV-filmpje met standaard oogende TV-acteurs (alsof ze net uit de kerk komen).
Deze film is zeer geschikt voor RTL-4 voor op de woensdagavond.
Als ik ooit een oma met een zeer zwak hart, die een film wil zien en daarna lekker in slaap wil vallen, op bezoek krijg, dan weet ik dat ik deze film uit de kast zal trekken.

avatar van kanjertje
Volledig akoord, dit is echt het standaardfilmpje volgens het boekje.
Leuk voor een toffe TV avond maar verwacht geen diepgravende film.
Krijgt bij momenten echt thrillergehalte.

Vond de film wel goed tot de laatste 20min.
was wel een beetje voorspelbaar terwijl het wel een goed verhaal was.
ik geef *2.50

avatar van hannes64
Bijna niks mis mee....wel een leuk verhaal.
Leuk om em `s op een regenachtige dag te bekijken, en dan weer links laten leggen.

avatar van yeyo
Blijkbaar geen denderende film, want ik kan me totaal niet herinneren dat ik deze ooit gezien heb.. Toch maar stem verwijderd.

avatar van Picker
Net een soap, soms zelfs slechter wat betreft het acteer werk.
idee is wel aardig, maar de uitvoering is echt te cheap...

Redelijk verhaal, redelijke vertolkingen.
Er had wat meer spanning in mogen zitten maar al met al viel het best mee, en heb ik geboeid gekeken naar deze film.

avatar van LauraArsenal
De film na 45 minuten al stopgezet. Reden: saai