Demons from Her Past (2007)

Canada / Verenigde Staten
Thriller / Drama

geregisseerd door Douglas Jackson
met Alexandra Paul, Michael Woods en Cynthia Gibb

Het zal je maar gebeuren... onschuldig de gevangenis in en als je vrijkomt wil niemand nog maar iets met je te maken hebben. Je bent het uitschot, je wereld is ingestort, niemand kijkt nog naar je om en je leven is compleet verwoest. Allison heeft het allemaal meegemaakt en nu is het haar tijd voor wraak. De schuldigen aan het auto-ongeluk, waarvoor zij onterecht veroordeeld is, zullen het voelen! Deze machtige mannen laten zich echter niet verrassen en zullen haar beslist tegenhouden. Alleen als Allison werkelijk bereid is om alles op het spel te zette, kan ze de waarheid achterhalen, maar... is dat haar leven waard?

deze film gister gezien en kon me zeer boeien door het zeer intrigeerende verhaal en uiterst interesante verhaal lijn

heb hem net gezien het zal je maar gebeuren opgesloten worden voor niks mooi geacteerd en blijft boeiend tot het einde had er niet veel van verwacht maar is me 100% meegevalen

Verhaal rédelijk goed bedacht, goed uitgevoerd door de acteurs.

meet veel verwachting gaan kijken.. maar deed mij aan als ware woensdag avond film.. heb het eind nog niet gezien, misschien verast hij mij nog...

avatar van fritsy
Op IMDb: staat achter de titel TV! en staat ook iets lager gestemt 4.1/10 (7 votes) Zal hier eigenlijk 1,5* / 2* wezen.

standaard en voorspellend matige vijf dus 2.5*

Deze film verdient m.i. geen hoge waardering.
Matige acteerprestaties, voorspelbare verhaallijn, weinig spanning. Overduidelijk voor TV gemaakt.

Deze film mist een topcast , er word niet slecht gespeeld maar mist dat beetje extra.Het verhaal is wat cliché maar toch een film met spanning en het aanzien waard.

Idd een aardige film alleen zoal mijn voorganger al zegt de topcast ontbreekt. De film verveeld in iedergeval niet. 3.5*

Ik vond deze film best goed, natuurlijk weet je van het begin af aan al dat de beschuldigde dame het gaat winnen...maar dat weet je met JamesBond films ook... voor mij een 3.5

Gewoon weg een dramatische film. Verhaallijn zag er veel belovend uit, maar geen spanning, niet goed geacteerd. Totale flop wat mij betreft. Ben blij dat ie niet de beloofde 2 uur duurde. Baggerfilm.

Halve ster voor de moeite

Jic
erg slechte film.

*Verhaal was ruk
*Slecht geacteerd
*Geen leuke personages

Het goeie in de film was dat ze ook lelijke mensen gebruikte maar daar hield het ook bij op

1,5 *

christophel schreef:

Dat je ff zegt hoe of wat.. 5* voor een ban

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Zeer middelmatig wraakfilmpje. De acteerprestaties zijn niet allemaal even sterk en met name het verhaal is nogal voorspelbaar. E.e.a. is wel onderhoudend, maar daar is dan ook alles mee gezegd.

avatar van depresident
Ik was ten zeerste te spreken over deze film!
Mooi plot, mooi eind.

avatar van Pazmaster
Zeer matige TV thriller met een standaard verhaal die nergen echt boeiend is. Het acteren is een een beetje van het niveau wat je in een soap ziet. Niet zo best dus. Maar snel vergeten deze film. 2 magere sterren

Clapboy
Was nog wel leuk eens te zien, Alexandra Paul deed het goed, en het verhaal was ook nog wel spannend. Keek makkelijlk weg ook.

avatar van rojaone
Zeer matige thriller en voorspelbaar.