Kyônetsu no Kisetsu (1960)

Alternatieve titels: The Warped Ones | The Weird Love Makers | Wild Love-Makers | Season of Heat | 狂熱の季節

Japan

geregisseerd door Koreyoshi Kurahara
met Tamio Kawaji, Eiji Go en Noriko Matsumoto

Een zakkenroller uit Tokio, wiens beste vriendin een prostituee is, heeft net de verkeerde persoon geprobeerd te rollen en belandt in de gevangenis. Daar raakt hij bevriend met een medegevangene. Eenmaal vrij, besluiten de twee mannen samen te wonen bij de prostituee, en al snel raken ze verstrikt in verschillende vieze zaakjes.

avatar van stephan73
Deze film (plus nog vier andere van Kurahara) wordt door de Eclipse reeks van Criterion uitgebracht in een DVD set! Lijkt me weer enorm interessant!

Eclipse Series 28: The Warped World of Koreyoshi Kurahara - The Criterion Collection

avatar van beavis
Dit is nog eens goed nieuws zeg!!

avatar van Cellulord
te zien op het "Japan-Square Filmfestival" te Gent 21 maart 2013