Riusciranno i Nostri Eroi a Ritrovare l'Amico Misteriosamente Scomparso in Africa? (1968)

Alternatieve titels: Will Our Friends Succeed in Finding Their Friend Who Disappeared in Africa? | Will Our Heroes Be Able to Find Their Friend Who Has Mysteriously Disappeared in Africa?

Italië
Avontuur / Komedie

geregisseerd door Ettore Scola
met Alberto Sordi, Nino Manfredi en Bernard Blier

Een rijke zakenman, die genoeg heeft van zijn werk, familie en de maatschappij, gaat met een vriend naar Afrika, op zoek naar een andere vriend die daar onder geheimzinnige omstandigheden is verdwenen. Zij vinden hem, gezond en wel als leider van een stam, omringd door veel halfnaakte, knappe amazones. Wanneer ze besluiten terug te keren naar hun eigen beschaving zitten ze met één probleem: wil hun vriend dat ook?