Get Well Soon (2001)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Justin McCarthy
met Courteney Cox, Vincent Gallo en Jeffrey Tambor

Bobby Bishop heeft het gemaakt. Hij heeft zijn eigen tv-programma, verdient bakken met geld en wordt aanbeden door vrouwen. Maar ondanks zijn succes is Bobby niet gelukkig. Hij mist zijn ex-vriendin Lily en bovendien kan hij de druk niet meer aan. Midden in een live-uitzending slaan bij Bobby de stoppen door. Na deze pijnlijke gebeurtenis vertrekt hij naar New York, terug naar Lily. Maar zijn ex-vriendin heeft inmiddels een ander leven opgebouwd.

avatar van JoeHallenbeck
Uiterst matige komedie met een nogal vreemde humor. Het rommelige verhaaltje kon me geen moment boeien en Courtney kan maar beter gewoon in Friends blijven spelen, waar ze tenminste af en toe nog grappig is.

JoeHallenbeck schreef:

Hobbes graaft heel erg diep in z'n geheugen om een scene uit friends te herinneren waarin ze grappig was....nope!

avatar van JoeHallenbeck
Genoeg scenes joh, zoals toen in ...eeh...tja.. laat ook eigenlijk maar.

avatar van Jordy
Jordy (admin)
mwah Monica is echt wel grappig af en toe... toen ze nog niet het neurotische huisvrouwtje was die ze nu is

Met die kalkoen over haar hoofd was ze grandioos.

avatar van Floris22
Tjonge jonge, wat een film. Inderdaad een chaotische rommelige erg saaie film. Wat wel een briljante scene is wanneer Bobby Bishop iemand moet ontmoeten in de kliniek die denk dat hij Bobby Bishop en hem telkens nadoet. Dat is verdomd goed gedaan. Voor de rest, tja.

En even offtopic: Ik kan mij geen moment uit Friends herrineren dat echt grappig was. Waarom lachen die Amerikanen daarom?

avatar van juliefen
Ik vond het een geweldige komedie.Het boeide me van het begin tot het einde.Een heel mooi staaltje acteren van Courteney Cox.Ik vond haar al goed als Monica en Gale weathers.Maar hier bewijst ze echt dat ze kan acteren.Ik vind haar nog steeds het sypaiekste als Monica.Ik vind Monica altijd bijzonder grappig.Kortom ik heb me niet verveeld!

avatar van arie dirk
Ik vond het niet zo'n bijzondere film, ik heb me heel de film lopen ergeren aan dat geknip, alsof ze een scene niet in een keer goed kunnen acteren, in sommige scenes zie je het beeld wel 5 keer verspringen.
Het verhaal is erg langdradig en totaal niet grappig. Ik kijk liever naar monica.

Dick2008
Een film die nog redelijk begint en dan denk je, hij moet even op gang komen en dan wordt hij wel leuker. Maar nee hoor hij wordt juist steeds slechter 1.0