The Nitwits (1935)

geregisseerd door George Stevens
met Bert Wheeler, Robert Woolsey en Betty Grable

Johnny en Newt zijn twee leeghoofden die aan de cigaretten-balie werken bij een platenmaatschappij, van eigenaar Lake. Johnny verdeelt zijn vrije tijd met zijn vriendin, de secretaresse van Lake. Terwijl Newt druk bezig is nieuwe apparaten te bedenken, waaronder een elektrische stoel die de waarheid uit mensen moet krijgen. Lake, die al niet geliefd is, heeft vele vijanden gemaakt in zijn carriere, hieronder zijn assistent en een tekstschrijver. Ook zijn zijn vrouw moet niets meer van hem hebben, na een slippertje. Zodra Lake een brief krijgt van de "zwarte weduwe", waarin geld wordt geeist, is het onduidelijk van wie die brief afkomstig is. Lake huurt een privé detective in om te onderzoeken wie zoiets doet. Maar als Lake dood wordt gevonden in zijn kantoor valt het verdacht op Mary, zijn secretaresse. Johnny doet wat een vriend moet doen, en geeft zich aan als de "moordenaar", terwijl Newt alles doet om zijn vriend weer vrij te krijgen.