The Deal (2008)

Canada / Verenigde Staten / Zuid-Afrika

geregisseerd door Steven Schachter
met William H. Macy, Meg Ryan en Jason Ritter

Filmproducent Charlie Berns (William H. Macy) zit aardig in de problemen en besluit daarom een film te maken over de Britse staatsman Benjamin Disraeli. Maar hij ziet zichzelf genoodzaakt voor de hoofdrol een bekende acteur uit actiefilms te strikken, anders krijgt hij de financiering niet rond. Als de hoofdrolspeler dan ook nog eens wordt ontvoerd van de set, komt het op een zeer nauwe samenwerking met een collega (Meg Ryan) aan. En of Berns daar zo blij mee is...

een 5 lijkt me wat overdreven!?

ik balanceer hem wel.

avatar van wrist
wat een teleurstelling, Meg is niet meer DE Meg Ryan van eerdere films en dat is heel jammer...
rommelige film met humor die, althans bij mij, niet aankomt.

sdr
Ben het wel eens met wrist.
Verder vind ik het jammer dat de goede uitdrukking in haar gezicht totaal is verdwenen, zal wel door de operaties gekomen zijn of inspuitingen.

avatar van dikkop
Toch wel een leuke film. Meg Ryan en William H. Macy vormen een leuk duo in deze film, vooral de dialogen tussen deze twee maakt deze film goed.

Ik vind het trouwens erg overdreven als mensen deze film afkraken, ieder zijn mening hoor. 5 sterren vind ik ook overdreven. Mensen moeten zich tegenwoordig ook niet verkijken op de genre komedie, dan verwachten ze lachen, gieren, brullen. Is niet zo. LEUK is een beter genre.

kappeuter (moderator)
Scenario is mede geschreven door William H. Macy.

kappeuter (moderator)
Uwe Boll light film.
William H. Macy speelt dus ook in slechte films. Zijn personage is totaal niet grappig. Meestal speelt hij hilarische losers. Ditmaal is het gewoon een loser.
Meg Ryan kan wel grappig zijn, dat bewees ze in Hurlyburly, maar na haar botox avonturen kan ze wellicht beter een baan nemen in een schoonheidssalon. Ze kan met dat strakke gezicht amper haar mond nog bewegen.

avatar van fritsy
Dat ze de audities nog door komt met die botox hasses.

of hoeft een actrice tegenwoordig geen bepaalde gezichts uitdrukking meer te hoeven kunnen acteren.

fritsy schreef:
Dat ze de audities nog door komt met die botox hasses.

meg lijkt wel een beetje op de foto die je heb staan van de baby..:)

avatar van f2sputnik
Leuk om te zien.
De film is leuk opgezet, en er wordt naar mijn menig goed geacteerd.
Meg Ryan is een erg aangename vrouw om te zien.
Het verhaal zit leuk in elkaar.
Zou het verhaal niet echt een komedie noemen, meer komedie/drama.
Maar goed drama is het ook echt niet, maar komedie ook niet.
Gewoon een leuke wegkijk film.

avatar van wrist
f2sputnik schreef:
Leuk om te zien.
Meg Ryan is een erg aangename vrouw om te zien.

KOM OP ZEG! Vroeger was Meg een geweldige vrouw om te zien met mooie rollen .
Ik was er verliefd op als puber Helaas na hier en daar een inspuiting in het gelaat van deze eens zo mooie actrice, is de glans er voor mij af...

Dat is Jammer voor mij maar nog veel erger voor deze film waar ze, inderdaad, amper nog van gezichtsuitdrukking lijkt te kunnen veranderen.

avatar van Epitaph
Ja, jammer dat sommige actrices bang zijn om ouder te worden.

avatar van Fran
Nee, deze film heeft mij niet kunnen behagen. Ik vond de personage's die neergezet werden niet grappig. Zowel Macy als Rian. Verder vond ik de humor niet grappig. Het verhaal was ook veel te rommelig. Ik kon er soms geen touw aan vastknopen met wat voor zaakje hij nou weer mee bezig was. Ik vond het geen leuke film.

avatar van carlak
dit is echt geen comedie; wat een strontvervelende, rommelige film. Wel mooie lokaties...

avatar van DiKKe_OsCaR
@ een paar berichten hierboven: mij viel die enorm gebotoxte bek van Meg Ryan ook al op.. Die lippen spatten bijna uit elkaar, er stonden gewoon dikke groeven in!

Ik had ook steeds het idee dat deze film net zo amateuristisch is gemaakt, dan de film die in de film wordt gemaakt (vat je hem nog).

Het is dat hij op Film1 kwam, en ik net uit mijn bed kwam rollen. Vandaar uitgekeken, maar anders moet je echt je tijd niet verdoen met dit soort films. Saai, geen humor, slap verhaal. Maar het feit dat ik de film niet heb afgezet, en toch even wilde checken of het eind was zoals ik dacht 2,5 sterretjes.

avatar van Aapje81
Ik kon best genieten van deze film en dat kwam vooral door Macy en het leuke bijrolletje van die rapper. Het was natuurlijk niet allemaal even geweldig maar ik heb me vermaakt en dat is ook wat waard.

avatar van Carotte
wrist schreef:

KOM OP ZEG! Vroeger was Meg een geweldige vrouw om te zien met mooie rollen .

Geen milf-hunters hier dus, beetje jammer .

avatar van aburex
Teleurstellende film. Meg Ryan is inderdaad niet meer de Meg van vroeger. Humor valt er weinig in te bespeuren en het verhaal is rommelig.