Balls Out: Gary the Tennis Coach (2009)

Alternatieve titel: Balls Out: The Gary Houseman Story

geregisseerd door Danny Leiner
met Seann William Scott, Randy Quaid en Leonor Varela

Gary (Seann William Scott) kan nog maar moeilijk bevatten dat zijn carriere als professionele tennisser echt is afgelopen. Als onderdeel van het verwerkingsproces en om zijn zelfvertrouwen op te schroeven gaat Gary tennisles geven aan een groep zwaar ongetalenteerde tennissers.

Sean William Scott

avatar van Svenster
Erg wazige grappen zo nu en dan. Kheb wel even flink gelachen.....

avatar van akira124
Lang Leve Sean!

avatar van Justinw
Sean houdt deze film omhoog, voor de rest kut met peren om het zo maar te omschrijven

avatar van joe black
Sean Scott is de absolute ster. Heel grappig personnage dat hij hier erg sterk neerzet. Goed gelachen met Scott.
Spijtig genoeg kan dit niet over de andere aspecten van de film gezegd worden....

Gekeken op een verregende zondag middag. We hadden van te voren echt geen flauw idee wat we van deze film moesten verwachten en dat heeft deze film waarschijnlijk gered.

Seann William Scott draagt deze film helemaal en doet dit wederom best aardig.

Het is een drama/komedie dus verwacht geen 90 minuten lang lachsalvo.

erg leuke film en niet alleen scott maar ook randy quid hebben de film gered.

avatar van Timecop
Sean William Scott

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Leuke vermakelijke film met een paar erg grappige momenten.
Seann William Scott vind ik het altijd wel goed doen in Comedy's en ook in deze film speelde hij zijn rol weer op een leuke manier

Geen bijzonder filmpje, gewoon puur vermaak en niks minder dan dat.

avatar van Kr!kke
Over het algemeen een nogal flauwe komedie, maar gelukkig zitten er toch een paar scènes in die best vermakelijk zijn. Verder is het qua verhaal, zoals dat dikwijls het geval is bij een komedie, nu ook niet meteen een topfilm. Ten slotte toch nog een positief punt(je): Seann William Scott. Ik zeg niet dat hij hier een topprestatie aflevert, maar ik blijf het toch een komisch figuur vinden.

Gekeken omdat Sean William Scott erin zat en het was helemaal niet slecht. Het is een dikke knipoog naar het sportfilmgenre en is grappiger dan verwacht. Niet hoogstaand, wel grappig

avatar van GuidO96
Sean William Scott is altijd een beetje apart in zijn rollen, maar wel leuk om naar te kijken. Film zit toch een beetje tussen onderbroekenlol en een degelijke comedie. Geen hoogtepunten, wel amusing.