Let's Go to Prison (2006)

geregisseerd door Bob Odenkirk
met Dax Shepard, Will Arnett en Chi McBride

Crimineel John heeft alle geluk van de wereld als hij de perfecte wraak heeft gevonden op de rechter die hem destijds naar de gevangenis stuurde. De zoon van de rechter moet namelijk ook onterecht de gevangenis in. John zorgt dat hij snel teruggestuurd wordt naar de gevangenis en de celmaat van deze zoon wordt, om er op toe te zien dat hij de volle behandeling krijgt...

avatar van Kr!kke
Dit viel beter mee dan oorspronkelijk gedacht!

Een komedie heeft in mijn ogen maar 1 taak te vervullen: de mensen aan het lachen brengen. Ik zeg nu niet dat je tijdens het bekijken van Let's Go to Prison op de grond ligt te spartelen van het lachen, maar er zaten toch best grappige stukjes in. Natuurlijk zijn ook de acteerprestaties van belang; waar ik in deze film zeker niet over te klagen heb. Eigenlijk scoort deze komedie over de ganse lijn goed, alleen is het jammer dat het slot plots een heel niveau lager lag dan de rest van de film.

avatar van casperspook
Zojuist op TV gezien
Ik vond hem geweldig

avatar van 606
You are my Coco to my Chanel.

avatar van erpunited
Zeker geinige momenten in de film maar dat is het ook. Verder matig

avatar van _Se7en_
Voor de zoveelste keer gekeken en bevalt nog steeds prima! Deze film is één grote quote (I'll buy this place and have it burned to the ground ). Heerlijk.

avatar van Alonzo
Wel grappig. Geen geniale film. Zondagmiddag film.

Verstand op nul en kijken.

avatar van Kondoro0614
Let's Go to Prison

Ik kwam laats deze film nog tegen op de televisie, had toen helaas geen tijd om te kijken dus ik had hem maar tussen mijn kijklijst gezet zodat ik hem dan een andere keer rustig kon kijken. Van de week werd Let's Go to Prison op Netflix gezet dus heb gelijk maar even de film gekeken. Ik moet zeggen dat Let's Go to Prison best wel een geinige film was. Het was soms een beetje saai en voorspelbaar maar ik heb me prima vermaakt. Acteer werk was wat minder maar het concept vond ik erg leuk. Het verhaal was nog redelijk om te volgen dus ik heb me prima vermaakt om 12:00. Zeker even het kijken waard maar dan met een verstand dat op nul is gezet!

Een best wel grappige film!!

Let's go to prison is een film met vooral heel weinig inhoud. Een domme kerel wordt terecht(!) naar de gevangenis gestuurd, omdat het domweg een crimineel is en besluit dan wraak te nemen op de zoon van de rechter. De logica hierachter is me compleet ontgaan.
Gezien de film het niet van haar verhaal moet hebben, focussen me maar op de grappen. Deze kwamen echter ook niet helemaal uit de verf. De typetjes zorgden af en toe wel voor wat leuke momenten. Verder ontstaan er een hoop stoplichtrelaties, waar ik ook weinig positiefs over te zeggen heb.

2* voor de moeite

Wel een aardige film. Redelijk vermaakt!