Baau Lit Diy Shut (2004)

Hongkong
Actie

geregisseerd door Tak-Sam Leong
met Sonny Chiba, Wai Kwok en Alex Fong

Cheung is een belangrijk ambtenaar en krijgt een prijs op zijn hoofd. Jade, een Japanse vrouwelijke huurmoordenaar gaat achter hem aan. Wanneer zij echter een ongeval krijgt raakt ze haar geheugen kwijt. Jade en Cheung moeten samen noodgedwongen vluchten, alleen komt Jade's geheugen langzaam terug.

avatar van Onslaught
Deze week gezien en raad eens, ook deze film is weer een leuke Hong Kong actie film.

Laat ik wel zeggen dat het verhaal erg slap is, maar dat de actie en acteer prestaties wel voldoende zijn. Het is geen klassieker, maar een leuke film die je eens kan zien op een doordeweekse avond.

Ik laat deze film goed wegkomen met een 3.5, omdat het een leuke met actie gevulde film is en je niet zo erg veel hoeft op te letten.