• 8.257.414 stemmen

Alternatieve titel: Explosive City

Oorsprong: Hongkong

Geregisseerd door: Tak-Sam Leong

Met onder meer: Alex Fong

IMDb beoordeling: 5,4 (185)

Oorspronkelijke taal: Kantonees

Plot Baau Lit Diy Shut

Cheung is een belangrijk ambtenaar en krijgt een prijs op zijn hoofd. Jade, een Japanse vrouwelijke huurmoordenaar gaat achter hem aan. Wanneer zij echter een ongeval krijgt raakt ze haar geheugen kwijt. Jade en Cheung moeten samen noodgedwongen vluchten, alleen komt Jade's geheugen langzaam terug.

Tin-Ming Yiu

Senior Officer Kent Yong

Supt Charles Cheung Chi Shing

Police Commissioner Fung

Jack Chan

avatar van Onslaught

Onslaught

Deze week gezien en raad eens, ook deze film is weer een leuke Hong Kong actie film.

Laat ik wel zeggen dat het verhaal erg slap is, maar dat de actie en acteer prestaties wel voldoende zijn. Het is geen klassieker, maar een leuke film die je eens kan zien op een doordeweekse avond.

Ik laat deze film goed wegkomen met een 3.5, omdat het een leuke met actie gevulde film is en je niet zo erg veel hoeft op te letten.