Go Figure (2005)

Familie / Komedie

geregisseerd door Francine McDougall
met Jordan Hinson, Whitney Sloan en Cristine Rose

Katelin wil dolgraag kampioen kunstschaatsen worden. Natasha Goberman, een beroemde coach, biedt haar aan les te geven op een privéschool. Katelin heeft geen geld, en om een beurs te krijgen moet ze lid worden van een ijshockeyteam. Katelin is hier niet gelukkig mee.

leuke film!
Echt een meiden film! Als je niets te doen hebt, neem dan de tijd om hem te zien!

avatar van BlueJudaskiss
Misschien wel doen ja...meisje ziet er knap uit!

avatar van Banjo
dus als het meisje knap is heb je meer kans op een goede film?

avatar van BlueJudaskiss
Banjo schreef:
dus als het meisje knap is heb je meer kans op een goede film?

Absoluut niet. Het is wel zo dat een mooie vrouw ervoor zorgt dat een slechte film beter te doorstaan is

avatar van matthijs_013
Ze was 13 destijds.

avatar van lukkiemie
Luchtige familiefilm (zou er nu wel niet onmiddelijk de term komedie opplakken) die best te smaken is.
Het verhaal is helemaal voorspelbaar (wie doorzet, bereikt zijn dromen) maar boeide mij net genoeg om de hele rit uit te zitten. De acteerprestaties zijn niet overweldigend (vooral de scene waar ze huilend wegloopt) maar zijn ook niet zo slecht dat ze irriteren tijdens de film.
Goed om met het verstand op 0 een avondje lui onderuit te zakken.

Tjurk
leuke film om even te kijken. weet iemand waar je hem kan downloaden?