Jump In! (2007)

Komedie / Drama

geregisseerd door Paul Hoen
met Corbin Bleu, Keke Palmer en Sarah Francis

Izzy Daniels is een bokser, net zoals zijn vader. Hij zal binnenkort meedoen aan de bokswedstrijd ''Golden Glove''. Als hij via een vriendin ontdekt dat zijn passie werkelijk ligt bij touwtje springen, zal hij moeten beslissen wat hij liever wil.

avatar van matthijs_013
Onlangs werd gezegd dat deze film groter zal worden dan High School Musical. (EN) Wikipedia zegt dan ook:

Jump In! is currently the highest rated Disney Channel Original Movie

An audience of 8.2 million watched the movie's premiere, surpassing The Cheetah Girls 2 (7.8 million) as the largest audience for a Disney Channel Original Movie debut.

Ik ben nieuwsgierig of deze ook zo fout als High School Musical zal worden.

matthijs_013 schreef:
Ik ben nieuwsgierig of deze ook zo fout als High School Musical zal worden.

hoezo net zo fout al High school musical?
dat was gewoon een prachtige film!!

ik wil deze film echt zien!! ik hoop dat ie snel in NL op tv komt

ik heb de amerikaanse versie van de film gezien eneerlijk gezegd is het een mooie film maar ik vind high school musical toch iets mooier *5

avatar van MarijeB
ben heel benieuwd, hoop dat net 5 em binnekort uitzend, aangezien die de laatste tijd veel disney films heeft op de zaterdag.

avatar van moviefreak#1
Een film over touwtje springen

Toen ik zag dat deze film over touwtje springen ging
had ik er een hard hoofd in, maar ik ben gek op disney films
dus wilde hem toch graag zien.

En al met al heb ik toch genoten van deze film, leuke stunts ook!

Ik geef hem 3 half ster.

avatar van queenie
leuke film, hij is van Disney dus meestal zijn die altijd wel mooi. High School Musical wordt niet overtroffen dat niet. 3*

Is het al bekend wanneer deze film op tv komt?
Of is ie net op tv geweest?

Lijkt me echt een leuke film

vond dit echt een hele mooie film met vette stunts
En vond em echt wel beter als high school musical
geef em 4*

leuke disney film.

Ook hier weer een feel good movie.
Wel een film waar er al een 10tal van gemaakt zijn maar geen weggegooide tijd.
Alle leeftijden

*Joly*
touwtje springen ?? Okee

leuke en stoere film.
Leuk touwtjespringen.
Echt heel ander touwtjespringen dan je gewend ben.
En kijk hem eerst voordat je hem beoordeelt.
Dan is het tenminste eerlijk
En sommige mensen downloaden het van de pc, nou en
Sommige hebben het niet voorzien op de videtheek

avatar van Sjoerdow
Met in de hoofdrol Cordon Blue

avatar van daxclusive
Een super leuke film!
Had er niet veel verwachtingen van toen de film begon, maat achteraf bleek dat ie best erg vermakelijk was. 3*

Een jeugdfilm die vooral verschillende aspecten binnen sport en spel voorbij laat komen, naast heersende meningen en het verschijnsel populariteit. Over welke sport populair is en welke niet en dat waar je voor kiest vaak mede je populariteit bepaalt, waarbij afwijkende zelfstandige keuzes dus problemen op school en thuis met zich mee kunnen brengen.

De jongen gaat uiteindelijk moedig tegen de heersende mening in en besluit zijn eigen passies na te jagen,
een coming-of-age dus.
En de hater/bully draait ook bij, net als vader,
uiteraard voorspelbaar ingezet voor de ‘feelgood’ sfeer.
Dit basis concept wordt vaak toegepast. Prima jeugdige acteurs en goede beelden.
De muziek vond ik zelf wat flauw, popliedjes en kinderrap, een echte jeugdfilm dus.

avatar van Marvinleeaday
Ik zou me geheel bij daxclusive willen aansluiten (en een beetje bij Dreiecke, laatste regel niet).