Moment After 2: The Awakening,The (2006)

Alternatieve titel: Moment After 2, The

Drama / Thriller

geregisseerd door Wes Llewellyn
met David White, Kevin Downes en Lonnie Colon

De Global Alliance heeft de macht gegrepen in de wereld en alle vrijheden zijn afgeschaft. In dit tweede deel van de Moment After saga heeft voormalig FBI agent Adam Riley (David White) zijn lot in eigen hand genomen door een gewaagde ontsnapping uit de dodencel en gaat op weg om zijn oude vriend Jacob Krause (Brad Heller) te vinden - de leider van een kleine groep Christelijke rebellen die bekend staan als "The Way". Wanneer het leger van de Global Alliance onder commando van Fredericks (Monte Perlin) op pad wordt gestuurd om het verzet te vernietigen, besluit een kleine groep militia geleid door "Captain" Jackson (Lonnie Colon) voor eigen gewin te gaan en het verzet te bespioneren. Met de zielen van de gehele mensheid op het spel, bereidt "The Way" zich voor op de ultieme strijd tussen goed en kwaad.

avatar van henkula
het is gewoon een bout film, misschien moet ik maar niet stemmen.
kon dit gedrocht niet waarderen en uitgezet, ik heb deel een ook uitgezet.
ik moest wel lachen om die dat zogenaamde teken van herkenning.