The House of Usher (2006)

1 stem

Thriller

geregisseerd door Hayley Cloake
met Izabella Miko, Austin Nichols en Beth Grant

3 jaar nadat haar lief, Rick Usher, en haar beste vriendin Maddy Usher plotseling en zonder verklaring uit haar leven verdwenen zijn krijgt Jill Masters een telefoontje met de melding dat Maddy overleden is. Haar laatste wens was dat Jill haar uitvaart zou bijwonen. Verward keert Jill terug naar het huis van Usher.

Justice4All
REMAKE!!!!!

toch?

orbit
Lijkt me wel.. anders is de titel al plagiaat

avatar van xenne
erg veel heeft de film niet meer vandoen met het originele verhaal van Edgar Allan Poe. meer info, trailer etc op : www.thehouseofusher.net

Film die als thriller volledig tekortschiet: gebrek aan spanning en uiterst langdradig. Daarnaast hebben de hoofdrolspelers van acteren geen kaas gegeten.