Tini: El Gran Cambio de Violetta (2016)

Alternatieve titel: Tini: Het Nieuwe Leven van Violetta

Argentinië / Spanje / Italië
Familie / Muziek

geregisseerd door Juan Pablo Buscarini
met Martina Stoessel, Ángela Molina en Jorge Blanco

Film die het persoonlijke verhaal laat zien van de jonge Argentijnse actrice Martina 'Tini' Stoessel. Het was de populaire televisieserie Violetta die er toe heeft geleid dat haar persoonlijke verhaal in deze film is verwerkt. De film toont een kijk in het leven van 'Tini' die de wereld van Violetta achter zich laat en haar eigen vleugels uitslaat. Ze gaat als artiest op eigen benen een nieuw avontuur tegemoet in een sensationeel zomers avontuur dat zich in één eindeloze zomer afspeelt. In deze zomer wordt echt duidelijk wie ze eigenlijk is, zien we haar zelfstandig worden en ontpopt ze zich als artiest.

kappeuter (moderator)
Vanaf 5 mei in de bioscoop (Walt Disney)

buiten gewoon slecht mijn dochter vond het maar een saai vervolg op violetta

ik vind de film fantasties