• 8.263.041 stemmen

Tini: El Gran Cambio de Violetta (2016)

Familie / Muziek | 95 minuten

Met onder meer: TINI, Ángela Molina en Jorge Blanco

Oorspronkelijke taal: Spaans

Releasedatum: 5 mei 2016

Plot Tini: El Gran Cambio de Violetta

"When everything changes, the passion comes in"

Film die het persoonlijke verhaal laat zien van de jonge Argentijnse actrice Martina 'Tini' Stoessel. Het was de populaire televisieserie Violetta die er toe heeft geleid dat haar persoonlijke verhaal in deze film is verwerkt. De film toont een kijk in het leven van 'Tini' die de wereld van Violetta achter zich laat en haar eigen vleugels uitslaat. Ze gaat als artiest op eigen benen een nieuw avontuur tegemoet in een sensationeel zomers avontuur dat zich in één eindeloze zomer afspeelt. In deze zomer wordt echt duidelijk wie ze eigenlijk is, zien we haar zelfstandig worden en ontpopt ze zich als artiest.

imageimageimage

kappeuter (crew films)

Vanaf 5 mei in de bioscoop (Walt Disney)

avatar van HorrorFan007

HorrorFan007

buiten gewoon slecht mijn dochter vond het maar een saai vervolg op violetta

avatar van hallo aloha

hallo aloha

ik vind de film fantasties