Elves (1989)

Horror

geregisseerd door Jeffrey Mandel
met Dan Haggerty, Julie Austin en Deanna Lund

Mystieke neo-nazigeleerden in Colorade Springs, die een nieuwe superras willen creëren om het Vierde Rijk te stichten. Ze hebben hiervoor een elf met de juiste chromosomen, die gemeenschap moet hebben met een maagd op kerstavond.

avatar van Vascago
Lol. Elven, maagden en neo-nazis. Dat belooft veel goeds

avatar van erik1677
heheheheheh ja dat belooft heel wat goeds vascago

avatar van wendyvortex
De productiewaarden liggen wat hoger dan je normaliter zou verwachten van een film over een door nazi's tot leven gebrachte elf die op kerstavond een maagd zwanger moet maken om zo het vierde rijk te stichten.
Zot plot, maar we krijgen voornamelijk de avonturen van drie bimbo's en echt veel gore zit er ook niet in.
Grizzly Adams-acteur Dan Haggerty als Santa Claus to the rescue!!

avatar van zombie
'When there is no more room in hell...the elves will walk the earth!'

Een lekker foute film die zichzelf gelukkig niet al te serieus neemt. De special effects zijn uitzonderlijk nep. En helaas gaat alleen de moeder nog een keer volledig uit de kleren...Goed voor een avondje lachen met wat vrienden (& bier).