Gekijô-ban Naruto: Daikôfun! Mikazukijima no Animaru Panikku Dattebayo! (2006)

Alternatieve titels: Naruto the Movie 3: Guardians of the Crescent Moon Kingdom | Naruto: Great Excitement! The Animal Riot of Crescent Moon Island

Japan
Animatie / Avontuur

geregisseerd door Toshiyuki Tsuru
met de stemmen van Junko Takeuchi, Chie Nakamura en Kazuhiko Inoue

Naruto, Sakura, Lee en Kakashi hebben de missie gekregen om de prins veilig naar de Moon Country te escorteren. Echter loopt alles in de soep, wanneer hij een circus tegenkomt die hem een zeldzame sabeltand wil verkopen. De prins is rijk en bovendien eigenwijs, dus tegen de adviezen in koopt hij alles. Dit resulteert uiteraard in allerlei problemen.

avatar van J.T.O
Valt enorm tegen, alleen aanbevolen voor de mensen die Naruto volgen. En momenteel begint de serie ook af te zwakken, de gevechten zijn niet meer van het oude niveau. Alhoewel de gevechten hier best wel oke zijn, maar een beetje te weinig.

2.5 sterren

avatar van Sanderkeuh
Ik vind hem leuker dan de vorige 2 films, hoewel het nogal lang duurt voor er actie in komt.

avatar van ewalk
Komt hij nou in september niet in Nederland? De serie dan. Volgens mij op Jetix!

avatar van Adammeh
Zover bekend is zal Naruto waarschijnlijk niet op de nederlandse tv verschijnen hoor, ewalk.

Leuker dan 1, niet zo cool als 2...
De drie badguys lijken verdomd veel op elkaar en ik ergerde me kapot aan het kleine bebrilde ventje en zijn 'friends forever' groet met Naruto.
Het Kyuubi deel op het strand vond ik wel vet, maar over het algemeen was de muziek zéér matig, iets wat ik niet gewend ben van Naruto (de animé serie).

Hoogtepunt was natuurlijk het Rock Lee gevecht, en alleen om die reden geef ik deze film 3* inplaats van 2.

sjano1244
dit is samen met deel 1 beter dan deel 2