• 8.301.814 stemmen

Gekijô-ban Naruto: Daikatsugeki! Yukihime Ninpôchô Dattebayo!! (2004)

Animatie / Actie | 113 minuten / 82 minuten

Genre: Animatie / Actie

Speelduur: 113 minuten / 82 minuten

Alternatieve titels: Naruto the Movie: Ninja Clash in the Land of Snow / Naruto: It's the Snow Princess' Ninja Art Book! / Naruto The Movie

Oorsprong: Japan

Geregisseerd door: Tensai Okamura

Met onder meer: Junko Takeuchi, Chie Nakamura en Noriaki Sugiyama

Oorspronkelijke taal: Japans

Plot Gekijô-ban Naruto: Daikatsugeki! Yukihime Ninpôchô Dattebayo!!

Naruto en zijn vrienden Sasuke en Sakaru mogen, onder leiding van hun meester Hatake Kakashi een 'A-rank' missie uitvoeren, die eruit bestaat de veiligheid van de sneeuwprinses te garanderen.

imageimage

Doto Kazahana (stemrol)

avatar van *__ANIME__*

*__ANIME__*

ewalk schreef:

De anime serie komt volgens mij in september op Jetix. Jammer geneog gecensureerd zodat het geschikt is voor 6 jarigen! Belachelijk. Daarnaast ook nog eens nagesynchroniseerd! Bweeek!

Balachelijk!!! Naruto mag niet gecensureerd worden en al helemaal niet nagesynchroniseerd!!! Die fout hebben de engelsen al gemaakt .

avatar van *__ANIME__*

*__ANIME__*

Ze hadden de film langer moeten maken, niks wordt echt goed uitgewerkt in tegenstelling tot de serie. De vijanden werden ook veel te makkelijk verslagen. Maar het blijft naruto en ik heb toch best genoten.

avatar van Hayabusa

Hayabusa

Vond het zwaar tegenvallen als ik eerlijk mag zijn, dat hele goed rondom de prinses is zo vervelend. Naruto moet het gewoon houden aan de serie, lekker korte verhaaltjes, zo'n lange film wordt steeds oninteressanter naarmate de tijd verstrijkt.

avatar van _manga_

_manga_

ik ga de box kopen met de eerste 3 naruto's films en ben erg beniewd, ik heb niet erg hoge verwachtingen aangezien ik denk dat de anime en manga beter is, welk deel is trouwens het best? deze?

avatar van sjano1244

sjano1244

een goeie naruto film gewoon lekker kijken en geen irritatie

avatar van _manga_

_manga_

ewalk schreef:

is naruto ooit op jetix geweest ?!

Kijk, niets tegen anime. Maar naruto kent iets van 700 afleveringen! Dus WHY!!!??? Er is veel beters te vinden dan Naruto. Van Clannad tot Cowboy Bebop, van Fullmetal Alchemist Brotherhood tot Re Zero. Nog beter: Steins Gate bevat plot wat lijkt op onze studie: multiversum/snaartheorie, wereldlijnen zoals bij SRT en tijdparadoxen. Het plot is bij alle genoemde series vele malen beter dan bij Naruto. Vergeet Naruto en kijk liever naar Steins Gate of iets anders......

Gerelateerde tags

ninjaanimenaruto