Trespassers (2006)

Mexico / Verenigde Staten
Horror

geregisseerd door Ian McCrudden
met Kaiwi Lyman, Joleigh Fioreavanti en Alex Feldman

Door een uitnodiging van Collins broer Tyler, zakt hij samen met zijn surfvrienden en dito babes af naar Mexico. Maar wanneer ze na een hachelijke rit aankomen op het strand, is de strandcamping verlaten. Als ze de volgende morgen wakker worden, merken ze dat er iets vreemds aan de hand is. Maar het is te laat, ze hebben kwade grond binnengedrongen.

avatar van mjk87
Heel slecht, om spel, camerawerk, script en noem maar op. Maar af en toe wel vermakelijk en een enkele mooie dame en gesproken Spaans in Mexico (dat kan ik waarderen) dus toch nog 1,5*.