• 8.229.615 stemmen

Genre: Horror

Oorsprong: Mexico / Verenigde Staten

Geregisseerd door: Ian McCrudden

Met onder meer: Kaiwi Lyman en Alex Feldman

IMDb beoordeling: 3,7 (502)

Over Trespassers

"5 friends. An exotic journey. A deadly curse."

Door een uitnodiging van Collins broer Tyler, zakt hij samen met zijn surfvrienden en dito babes af naar Mexico. Maar wanneer ze na een hachelijke rit aankomen op het strand, is de strandcamping verlaten. Als ze de volgende morgen wakker worden, merken ze dat er iets vreemds aan de hand is. Maar het is te laat, ze hebben kwade grond binnengedrongen.

avatar van 606

lijkt me wel wat deze film

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

Oeh, ziet er weer lekker cheapass tien-kleine-negertjes-style uit.

avatar van razija

razija

• 1994 stemmen

is niet waard om naar te kijken, een heel low budget film.bah

avatar van Rocco1984

Rocco1984

Met het geld wat ze gebruikt hebben voor het maken van deze film hadden ze beter een leuk feestje kunnen houden. Dan had tenminste IEMAND er nog wat aan!

avatar van vranque

vranque

Ik wil niet eens weten hoe het afloopt.

Geen*

avatar van Ravio

Ravio

Inderdaad een fikse tegenvaller! Slechte acteerprestaties en weinig tot geen gore ondanks dat je dit op een gegeven moment wel verwacht.

avatar van bennomulch

bennomulch

Wat een achtelijke film. Ik heb hem stop gezet toen die vrouw in de auto werd opgegeten :S

Deze film mag niet eens een B film genoemd worden!

avatar van Jic

Jic

echt naatje erg slecht zonde van je tijd....

avatar van MizZ_Ashke

MizZ_Ashke

dan zal ik hem maar niet zien

ik was vanplan hem tezien maar aan de reactie te verstaan is hij nog niet waard gezien te worden

groetjes

Ashley

avatar van Scheurleer

Scheurleer

Ik heb hem wel gezien. Het etiket van de videotheek vermeldde "Griezel", maar dat was het toch echt niet. Wat was het dan wel? Tsja, goeie vraag. Ik keek naar een heel slecht, onlogisch verhaal, slecht geacteerd, slecht gefilmd (veel in het donker, dus nog slecht zichtbaar ook). Binnen het verhaal nog enkele volledig onlogische scenes, bijv. in het donker op een motor door de duinen rijden terwijl het strand een paar meter verderop ligt.

Het verhaal is heel gefragmenteerd, dus je moet blijven kijken om alle touwtjes aan elkaar te knopen.

Kortom: leuk voor 1 keer.

avatar van Boeikens

Boeikens

Gene vette!

Negatieve punten: Slechte beeldkwaliteit, dun verhaaltje, op enkele uitzonderingen na gorevrij en weinig spannend.

Positieve punten: ....... (wat bloot vlees mischien)

avatar van Mac Hammer Fan

Mac Hammer Fan

Een verhaal rondom de plaats Punto Abre Ojos en de legende van "El Gringo" had iets kunnen worden. De horror wordt niet erg expliciet in beeld gebracht, doordat de camera vaak gaat schudden in de stijl van "The Blair Witch Project" of gewoon omdat veel opnamen erg donker zijn. Er is af en toe aandacht voor wat mooie plaatjes van een zonsondergang en surfers op grote golven, op enkele momenten merk je een redelijk geslaagde griezelige sfeerschepping maar de soms stupiede dialogen en enkele echt goedkope ordinaire scenes verknoeiden het voor mij grotendeels.

Complete rukfilm, ik heb spijt als haren op mijn hoofd van het kijken. Het camerawerk is ronduit vervelend, al is het geheel wel op originele wijze in beeld gebracht. Ik ben geen moment geboeid geweest, beetje jammer.

avatar van Mustard

Mustard

erg slecht!

avatar van mjk87

mjk87

Heel slecht, om spel, camerawerk, script en noem maar op. Maar af en toe wel vermakelijk en een enkele mooie dame en gesproken Spaans in Mexico (dat kan ik waarderen) dus toch nog 1,5*.

avatar van misterdhdh

misterdhdh

slechte film, slecht acteer/camera werk, 0 originaliteit; geen spanning, niet veel goed dus aan deze film. als horrorfan heb ik al zovele films van dit genre gezien, en deze is een zovele kopie. zeer voorspelbaar wie er als eerste doodgaat, zeer voorspelbaar wie het overleefd. (het koppel met relatieproblemen). te weinig spanning, geen schrikmomenten, wel pogingen tot maar als horrorfan zie je die gewoon aankomen. wel nog mooi vrouwelijk schoon die de film eventjes opbeurt.

1.5/5

avatar van cantforgetyou

cantforgetyou

Vreselijk was dit.

avatar van Phantasm

Phantasm

Niet echt goed en iet echt slecht, leuk om een keer gezien te hebben.