• 8.259.529 stemmen

Maskeli Besler: Irak (2007)

Komedie | 110 minuten

Genre: Komedie

Oorsprong: Turkije

Geregisseerd door: Murat Aslan

Met onder meer: Safak Sezer, Peker Açıkalın en Cengiz Küçükayvaz

Oorspronkelijke taal: Turks

Releasedatum: 25 januari 2007

Plot Maskeli Besler: Irak

De gemaskerde vijf, de meest klungelige bende uit Turkije, gaan orde op zaken stellen in noord Irak, waar hun recht op olie met voeten getreden wordt. Aangevoerd door hun leider Bahattin, lukt het de bendeleden Tezcan, Kamil, Zeki en Recep op wonderbaarlijke wijze om een Amerikaans olieplatform in te nemen en de soldaten te gijzelen. Ze snappen echter niet waarom deze 'duidelijk legale actie' zoveel ophef veroorzaakt bij de lokale autoriteiten en uiteindelijk zelfs een internationale crisis tussen Turkije en Amerika ontketent.

avatar van Quentin

Vanaf vandaag (25-01-2007) draait het in de bioscoop

Maskeli Besler Irak trailer te vinden onder:

MULTIMEDYA ==> FRAGMAN...

Ersial

Vandaag gekeken. Ik vond m in 't begin tot 't einde erg grappig, op sommige kinderachtige grappen na. Meest heb ik gelachen om Safak Sezer en Peker Açikalin die veel talent hebben. Doelgroep is gericht voor jong en oud. Genre is komedie en volgens mij hebben ze hun doel bereikt. Film krijgt een 4 van mij.

avatar van The Soldier

The Soldier

Ersial schreef:

Nee joh ze kunnen gewoon geen professionele acteer prestatie leveren maar jah de film vond ik wel redelijk

***

avatar van osmanhan

osmanhan

Redelijke film, malen slechter dan zijn voorganger. Af en toe van die droge grappen, thats it! Overigens niet de moeite waard om ervoor naar de bios te gaan!

osmanhan schreef:

Juist hij was aardig maar ga er niet voor naar de bios. Af en toe is ie leuk maar qua verhaal zakt de film in elkaar..

avatar van Aci_biber

Aci_biber

Ik vind het geen goede film,het is tijdverspilling om er naar te kijken..Heb wat beters te doen...

Enigma

Kan nooit slechter zijn dan Kurtlar Vadisi (Valley of the wolves)

avatar van 19o7

19o7

Enigma schreef:

Kan nooit slechter zijn dan Kurtlar Vadisi (Valley of the wolves)

Dit kan je toch niet vergelijken met KVI..