Maskeli Besler: Irak (2007)

Turkije

geregisseerd door Murat Aslan
met Safak Sezer, Peker Açikalin en Cengiz kucukayvaz

De gemaskerde vijf, de meest klungelige bende uit Turkije, gaan orde op zaken stellen in noord Irak, waar hun recht op olie met voeten getreden wordt. Aangevoerd door hun leider Bahattin, lukt het de bendeleden Tezcan, Kamil, Zeki en Recep op wonderbaarlijke wijze om een Amerikaans olieplatform in te nemen en de soldaten te gijzelen. Ze snappen echter niet waarom deze 'duidelijk legale actie' zoveel ophef veroorzaakt bij de lokale autoriteiten en uiteindelijk zelfs een internationale crisis tussen Turkije en Amerika ontketent.

avatar van Quentin
Vast beter dan Kurtlar Vadisi - Irak

Justice4All
Vanaf vandaag (25-01-2007) draait het in de bioscoop

Maskeli Besler Irak trailer te vinden onder:
MULTIMEDYA ==> FRAGMAN...

Ersial
Vandaag gekeken. Ik vond m in 't begin tot 't einde erg grappig, op sommige kinderachtige grappen na. Meest heb ik gelachen om Safak Sezer en Peker Açikalin die veel talent hebben. Doelgroep is gericht voor jong en oud. Genre is komedie en volgens mij hebben ze hun doel bereikt. Film krijgt een 4 van mij.

Ersial schreef:

Nee joh ze kunnen gewoon geen professionele acteer prestatie leveren maar jah de film vond ik wel redelijk
***

Redelijke film, malen slechter dan zijn voorganger. Af en toe van die droge grappen, thats it! Overigens niet de moeite waard om ervoor naar de bios te gaan!

avatar van Santino Corleone
osmanhan schreef:

Juist hij was aardig maar ga er niet voor naar de bios. Af en toe is ie leuk maar qua verhaal zakt de film in elkaar..

Ik vind het geen goede film,het is tijdverspilling om er naar te kijken..Heb wat beters te doen...

Enigma
Kan nooit slechter zijn dan Kurtlar Vadisi (Valley of the wolves)

Enigma schreef:
Kan nooit slechter zijn dan Kurtlar Vadisi (Valley of the wolves)
Dit kan je toch niet vergelijken met KVI..