Entropy (1999)

Drama / Romantiek

geregisseerd door Phil Joanou
met Stephen Dorff, Judith Godrèche en Bono

Jake (Stephen Dorff) is een regisseur van blitse videoclips. Op een dag krijgt hij de kans een heuse bioscoopfilm te draaien, maar komt in de problemen als hij zijn hart (en hoofd) verliest aan een mooie Franse mademoiselle. Bono van U2 (hij speelt zichzelf) probeert de regisseur te helpen met zijn (gewetens)problemen.

Wat een hoop pretentieus en pseudo-arty farty geneuzel. Jezus, zeg !
Te mijden !!

** 2 op 5 **

reclame maken is niet je sterkste kant ofwel?

Lachen, Hobbes !

tja

neo (crew)
Wat een hoop pretentieus en pseudo-arty farty geneuzel. Jezus, zeg !

Te mijden !!

** 2 op 5 **

helemaal mee eens

avatar van bisse
Leuke film, alleen hadden ze dat gelul in de camera van Dorff zeker eruit moeten knippen.

avatar van belchinees
Ik heb de boodschap ontvangen, maar wat hebben ze die film toch flink verkloot.
Foute dingen in zoals de pratende kat, het praten tegen de camera, bono, travel met de auto. Al bij al een goede film voor één euro, maar dit kon beter.

avatar van sinterklaas
Toch een best vermakelijke film die ik natuurlijk ook ben gaan kijken vanwege Bono. Bono komt er helaas maar best weinig in voor maar ook zijn kleine rolletjes (vooral met die tv-scene) waren mooi. Ook zie je zo nu en dan een concert door de film heen. Entropy is verder wel een vermakelijke muziekfilm met nog een leuke rol van Dorf. Ook die actie met die pratende kat vond ik wel lachen. Mooie achtergronden ook.

Voor 1 euro zeker te doen.

avatar van FILM!BOY!
Geen verhaal, veel verveling. 0,5