• 8.663.301 stemmen

Met onder meer: Stephen Dorff, Judith Godrèche en Kelly Macdonald

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Entropy

Jake (Stephen Dorff) is een regisseur van blitse videoclips. Op een dag krijgt hij de kans een heuse bioscoopfilm te draaien, maar komt in de problemen als hij zijn hart (en hoofd) verliest aan een mooie Franse mademoiselle. Bono van U2 (hij speelt zichzelf) probeert de regisseur te helpen met zijn (gewetens)problemen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Tonyvdb

Tonyvdb

Wat een hoop pretentieus en pseudo-arty farty geneuzel. Jezus, zeg !

Te mijden !!

** 2 op 5 **

avatar van Hobbes

Hobbes

reclame maken is niet je sterkste kant ofwel?

avatar van hugohei

hugohei

Lachen, Hobbes !

avatar van Tonyvdb

Tonyvdb

tja

avatar van neo

neo

Wat een hoop pretentieus en pseudo-arty farty geneuzel. Jezus, zeg !

Te mijden !!

** 2 op 5 **

helemaal mee eens

avatar van bisse

bisse

Leuke film, alleen hadden ze dat gelul in de camera van Dorff zeker eruit moeten knippen.

avatar van belchinees

belchinees

Ik heb de boodschap ontvangen, maar wat hebben ze die film toch flink verkloot.

Foute dingen in zoals de pratende kat, het praten tegen de camera, bono, travel met de auto. Al bij al een goede film voor één euro, maar dit kon beter.

avatar van sinterklaas

sinterklaas

Toch een best vermakelijke film die ik natuurlijk ook ben gaan kijken vanwege Bono. Bono komt er helaas maar best weinig in voor maar ook zijn kleine rolletjes (vooral met die tv-scene) waren mooi. Ook zie je zo nu en dan een concert door de film heen. Entropy is verder wel een vermakelijke muziekfilm met nog een leuke rol van Dorf. Ook die actie met die pratende kat vond ik wel lachen. Mooie achtergronden ook.

Voor 1 euro zeker te doen.

avatar van FILM!BOY!

FILM!BOY!

Geen verhaal, veel verveling. 0,5

avatar van frans123

frans123

Wat een rommel....Doet mij denken aan troep uit de jaren 70. Film in film.. Ik heb het 28.34 min. vol gehouden. Zonde van je tijd. Bagger.

En idd wat Tonyvdb schrijft; "pretentieuze, kunstzinnige troep."

Mij een raadsel dat op de hoes de naam van Robert de Niro staat .. In de film wordt hij nergens genoemd

avatar van frans123

frans123

sinterklaas schreef:

Voor 1 euro zeker te doen.

Toch fijn voor de makers dat er 1 is die deze rommel waardeert...