Snakes on a Train (2006)

Fantasy / Horror

geregisseerd door Peter Mervis
met Alby Castro, Julia Ruiz en Amelia Jackson-Gray

Een jonge vrouw heeft door een vloek slangen in haar maag. Langzaam eten de slangen haar van binnen op. Ze moet vanuit Mexico naar Los Angeles om de vloek te laten opheffen door een Shaman. Met nog een paar uur te leven, stapt ze de trein op. Helaas zijn de passagiers nu gevangen aan boord en worden slachtoffers van vleesetende adders.

avatar van feanaro surion
Dat zijn geen slangen kos...

avatar van darkjaap
laatst gezien bij een film van mij snakes on a plane vond ik al niet goed maar deze slaat echt alles zo nep zo onrealistisch bied veel te weinig kortom gwn een zeer slechte jatfilm 1,5 * omdat het toch nog een paar eigenscahppen van een horrorfilm heeft

avatar van A.L.I.E.N
Fikret8 schreef:
Wat's next.. Snakes On A Brain?

Of Snakes On A Computermainfraine(over virtuele
slangen die gebruikt worden als virus om zo de computers van de overheid te kraken)

Adrenal
Jij kijkt te veel tv

avatar van Arbiter
Haha Snakes On A Brain .

avatar van dave
Snakes in Shame komt eraan. Een dezer zal ik hem zeker bekijken.

avatar van BlueJudaskiss
Leuk, onschuldig vermaak - de vierde film die ik van The Asylum zie en de beste. De film had absoluut meer tempo kunnen gebruiken en het goedkope camerawerk is lelijk. Maar een paar grappige slangenscenes en de lekker dik aangezette stereotype personages maken veel goed. 3,0*

avatar van TheLionKingFan
Wassup ! schreef:
Dit is een afschuwelijke poster (naar mijn mening toch) .

Eh eh,even veranderen in 'naar ieders mening toch'.

avatar van Vascago
Debiele film die bovendien nog dodelijk saai is ook. Pruttel.

avatar van Aapje81
The Asylum is voor op zijn leukst als het gaat om stupide en lompe monsters zoals in Sharknado (2013) , Mega Shark vs. Giant Octopus (2009) of Mega Shark vs. Crocosaurus (2010) maar film zoals Atlantic Rim (2013) of dit gedrocht werken voor mij totaal niet.

Een mockbuster moet voor mij echt pulp zijn met veel ironie, een beetje tempo en leuke monstertjes. Hier is gewoon alles slecht. De slangen maken totaal geen indruk, de acteurs zijn stuk voor stuk vervelend en alles komt veel te serieus over.

Nee, op deze manier kan anderhalf uur erg lang duren.

Ontzettend slecht.