• 8.556.606 stemmen

Secrets in the Walls (2010)

Horror / Thriller | 89 minuten

Genre: Horror / Thriller

Geregisseerd door: Christopher Leitch

Met onder meer: Jeri Ryan, Kay Panabaker en Peyton List

Plot Secrets in the Walls

"They are not alone."

Rachel, een alleenstaande moeder en haar twee dochters Molly en Lizzie betrekken een erg oud huis. Ze maken een aantal rare dingen mee en Rachel besluit op zoek te gaan naar de geschiedenis van het huis. Ze komt erachter dat het huis in de jaren '50 eigendom was van een 17-jarig Duits meisje genaamd Greta en haar gewelddadige man en dat Greta spoorloos verdwenen is. Terwijl ze het huis doorzoeken, ontdekken Rachel en haar broer een skelet in de muur van Lizzie's slaapkamer en ze komen erachter dat het Greta is. Maar dan worden ze bezocht door een geest.

imageimage

avatar van rolfgizmo

rolfgizmo

de zoveelste haunted house movie but ill give it a shot:)

Onderhond

TV-film.

Althans, dat hoop ik uiteindelijk voor de regisseur. Aan alles was te merken dat dit een flauwige routineklus was. Van het tamme acteerwerk tot de torenhoge clichés. De film kent geen greintje originaliteit en poogt zelfs niks wat met de clichés te ondernemen.

Eén maal weet de film een klein beetje boven zich uit te stijgen. De uitdrijfscene is redelijk sfeervol. Dat is het dan meteen ook. De rest is gewoon flauw en voorspelbaar, met een hoop logische vraagtekens achteraf.

Echt pure filler, een routine klus die een ordinaire kopie blijft van talloze andere genrefilms. Die zijn vaak ook niet echt goed, maar daar merk je vaak nog wel de wil van de regisseur.

avatar van rolfgizmo

rolfgizmo

Wat een baggerfilm haha NIET KIJKEN!!!

avatar van jstinissen

jstinissen

snap de slechte recensies hier niet zo

vanmiddag gekeken was best te doen

ok we kennen het verhaal wel maar zo slecht was deze niet beetje voorspelbaar dat wel

wie van geesten films houdt en heeft een luie regenachtige zondag en niks te doen is die best te pruimen.

stinissen (crew films & series)

Voor de tv gemaakte Horror , niet goor of super eng maar meer dan redelijk ook het acteerwerk was prima vooral de twee zusjes waren goed.

avatar van Ambeeeiir

Ambeeeiir

Heb de film net gezien .

De film keek lekker weg . Vond hem niet van topformaat omdat ik wel enkele vragen had over Greta zoals Wie heeft haar vermoord ? , Waarom werd ze vermoord ? Wat was de rol van de ankerketting . Had de regisseur meer ingegaan op deze vragen had deze film veel betere scores gehad (naar mijn mening) . De acteurs waren allemaal zeer goed en er was geen sprake van overacting .

2.5* ( vooral wegens het goede acteurwerk )

avatar van ibendb

ibendb

• 2020 stemmen

Een duidelijke low-budgetfilm, maar daarom niet vermakelijk.

Secrets in the Walls is een haunted house film zoals er al vele zijn. Nergens is het origineel. Het ergste is dat de ene cliché na de andere volgt. Wat de film dan weer wel goed maakt, is het sterke acteerwerk. Een paar scènes waren best interessant. 2,5*

avatar van arno74

arno74

Doorsnee haunted house TV-filmpje. Wel erg clichématig (oud huis, muziekdoosje, verschijning, oud lijk, etc.), voor de doorgewinterde horrorkijkers zal deze film niets nieuws brengen. Acteerwerk is prima, de 'special effects' hebben wel te lijden van het lage budget (en daarmee doel ik vooral op de verschijning van de geest), maar ach. Onderhoudend filmpje, waar de regisseur met weinig middelen de moeite heeft gedaan om er het beste van te maken. 2.5*

Tarkus

Doorsnee horrorfilm, die eigenlijk niets nieuw brengt.

Het verhaal is al meerdere malen in dit genre films gebruikt.

De vertolkingen zijn redelijk.

Kortom: eens leuk om te kijken, maar zeker geen origineel thema.

avatar van wendyvdw

wendyvdw

Vind deze film hartstikke goed! Vind de geest goed gemaakt en geacteerd! Het verhaal vind ik mooi! Hou veel van deze film en wil hem, maar ook is hij weer niet op dvd te vinden!