Atlantic Rim (2013)

Alternatieve titels: Attack from Beneath | From the Sea | 5,000 Fathoms Deep

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jared Cohn
met Anthony 'Treach' Criss, David Chokachi en Graham Greene

Als er plotseling monsters van de bodem van de Atlantische Oceaan opduiken, wordt er een speciaal team opgericht om deze bedreiging te bestrijden met reusachtige robots. Wetenschapper dr. Armada Margaret Adams zet gigantische robots in om de dreiging tegen te gaan.

avatar van Decec

avatar van ikkegoemikke
Vrees dat het een B-filmpie is ... Godzilla meets Transformers ...

avatar van jarno1975
ikkegoemikke schreef:
Vrees dat het een B-filmpie is ... Godzilla meets Transformers ...

No shit Sherlock

avatar van ikkegoemikke
Was een wilde gok ... heb er ook serieus lang over moeten nadenken tot ik tot die conclusie kwam ...

avatar van xangadix
Weer zo'n Asylum rip off van in dit geval Pacific Rim. Ik moet wel bekennen dat de effecten er wat beter uitzien dan ik normaal van deze maatschappij gewend ben.

avatar van coasterfreak-486
Heb hem overlaatst ook nog een kans gegeven en ik vond het verhaal wel goed maar het is wel een rip off van Pacific Rim dus was het verhaal niet echt origineel. De special effects waren ook niet echt schitterend maar de film kon mij wel boeien. Daarom nog een 1.5

HALVE TAMME.
''Complete verspilling van mijn tijd.''

De special-effects en het acteerwerk zijn zwaar onder de maat & daarbij komt
ook nog eens kijken dat ik al verdomd snel uitgekeken was op de gehele cast.

Atlantic Rim (2013): Triest zooitje.

Halve ster van mijn kant.

avatar van Uier
Valt dat effe tegen, hè?

Oeioeioei

Verrek,

Dat is de indiaan uit dances with wolves.
Die is ver gezakt.

Zit nu 20 minuten te kijken en dit kan alleen maar slechter worden, heerlijk een C-film verstand op 0 en lachen om het feit dat kijkers dit een goed cijfer geven...ga hem uitzien.

Update!!! inderdaad het is nog slechter geworden en krijg het gevoel dat dit een satire is op slechte films uit de jaren 60...ik blijf kijken heb de grootste lol, heb inmiddels door dat de figuranten de beste rol spelen en dan doel ik op de lijken.

lager niveau kan je niet krijgen maar heb desondanks de grootste lol

Ik heb hem uitgekeken en ik ben er achtergekomen dat dit een masterpiece is van de Coen brothers onder het alias jared cohn (de regisseur van dit pareltje) en Quinten Tarrantino ,dit is een site voor liefhebbers van films dus dit moeten we onder ons houden!!!

Zeldzaam slechte film !!! Ik dacht dat "Death Ship" de slechtste film was die ik tot nu toe gezien heb, maar "Atlantic Rim" overtreft dit meer dan ik voor mogelijk had gehouden... Dit is geen C-film, dit is een productie van de lokale omroep -op een slechte dag dan wel te verstaan ! Als er al geclassificeerd zou moeten worden dan zou ik zeggen; een Z-film. Wat een bagger, Brrrrr,

avatar van Aapje81
Ontzettend slechte film. Een soort van Godzilla versus The Power Rangers. Alleen dan nog veel slechter dan die titel zou doen vermoeden. De effecten waren nog te doen voor deze maatschappij maar de acteurs waren werkelijk waar schandalig.

Atlantic Rim bewijst dat een korte film ook ontzettend lang kan duren. De enige reden om deze film niet de allerlaagste score te geven is om het simpele feit dat er monstertjes in zitten en dat blijft altijd leuk maar het totaal gebrek aan originaliteit en het simpel meeliften op een bekende titel maakt dit soort film erg vervelend.

Bijzonder slecht.

avatar van BlueJudaskiss
Leuk! Lang geleden dat ik een monsterfilm van The Asylum heb gezien, had er weer een keer zin in. Kleurrijk in beeld gebrachte onzin met een oersimpel maar geinig verhaaltje. Gaat allemaal nergens over, hoeft niet altijd.

avatar van Decec
Een goede actie/SF film...
Prima verhaal...
Prima acteerwerk...
Bekende acteur Graham Greene...
Leuk gemaakte SF film...
Goed opname gemaakt voor grotere beest...
Mooi HD kwaliteit breedbeeld en
prima achtergrond geluid/muziek
(Dolby Digital)...
Niet slecht, gewoon leuk...

avatar van Tup&Joep
Wow, als het de bedoeling was om de slechtste film aller tijden te maken dan zijn ze daar zeker in geslaagd. De acteurs, de regisseur, iedereen die aan deze productie heeft meegewerkt zou zich dood moeten schamen!

Wat een super slechte en vooral saaie film, het word werkelijk nergens spannend.
en er word zowat de hele film door een Irritant muziekje afgespeeld,

het enige pluspuntje aan deze film vond ik dat er echte beelden waren van de achtergronden ipv animatiebeelden,
de zee ,strand ,omgeving en vliegtuigen en voertuigen etc waren echt,alleen de robots en het monster waren getekend en een gebouw wat getroffen werd ,daarom nog net een half sterretje als stem gegeven omdat ik een hekel heb aan vaak volledige animatie in speelfilms,maar voor de rest het kijken totaal niet waard!!