Atlantic Rim 2 (2018)

Alternatieve titel: Atlantic Rim: Resurrection

Actie / Sciencefiction

geregisseerd door Jared Cohn
met Jared Cohn, Xavi Israel en Steve Richard Harris

Los Angeles wordt aangevallen door biomechanische monsters die een hoop schade aanrichten. Reusachtige robots - die vanaf afstand bestuurd worden - moeten voorkomen dat de stad compleet verwoest wordt. Wanneer blijkt dat de monsters lastig te verslaan zijn, is het aan bestuurders van de robots een manier te bedenken waarop zij kunnen winnen.

avatar van Rico120
dit ziet er zo slecht uit dat ik deze film over gaat slaan

avatar van BlueJudaskiss
Leuk! Deel 1 was erg vermakelijke pulp, dus laat maar komen! Jared Cohn is ook een van de betere regisseurs van de Asylum-stal.

avatar van Fated65
Zit 'm al 3 kwartier te kijken..wat 'n bagger zeg.. ouwehoeren en kletsen..meer doen ze niet..ik weet niet of de film beter word naar 't einde toe
maar ik ga 't nie afwachten

Bagger...verder geen woorden meer aan vuil maken.