Fire Serpent (2007)

Horror / Sciencefiction

geregisseerd door John Terlesky
met Nicholas Brendon, Sandrine Holt en Randolph Mantooth

Als brandweermannen fanatiek een woeste inferno bestrijden, realiseren politici dat de heftige uitbarsting eigenlijk een vuur schepsel van de zon is, die de aarde met de grond gelijk maakt. Nu moeten de federale agenten zich in de strijd mengen om de buitenaardse vuurzee te doven die de mensheid dreigt te vernietigen.

bagger film, niet echt de moeite waard om te kijken

bernersenner schreef:
bagger film, niet echt de moeite waard om te kijken

Helemaal mee eens. Zonde van je tijd.

Snitz129
Dit was echt erg slecht. 0.5*

avatar van Spartaan1986
Heeft die Nicholas Brendon bekend van Buffy wel eens in een goede film gezeten...

Ik zag de negatieve berichten en dacht, misschien kan ik deze film beter maar in de kast laten liggen.
Ik oordeel echter graag zelf en vond het een redelijk vermakelijk filmpje.
OK, de special effects zijn slecht, maar ik vond dat er redelijk geacteerd werd en het verhaal was best aardig.
Voor een heel erge low budget film toch nog 2 * van mij.

avatar van mckiller
Oer saaie low-budget B-film! Kut specials en en slecht verhaal altans niet boeiend.