Kim Possible: So the Drama (2005)

Alternatieve titels: Disney's Kim Possible Movie: So the Drama | Kim Possible Movie: So the Drama

Animatie / Avontuur

geregisseerd door Steve Loter
met de stemmen van Christy Carlson Romano, Will Friedle en Nancy Cartwright

Dr. Drakken heeft een nieuw plan om de wereld te onderwerpen, maar hiervoor moet hij eerst het zwakke punt van Kim Possible zien te vinden. Hij bedenkt dat het misschien via de liefde lukt. Hij probeert daarom aan te pappen met Eric, een nieuwe jongen op school, die het hart van Kim voor zich wint. Ron vindt dit niet leuk en gaat in de tegenaanval.

film_kaza
Een 5*?
Kim Possible is 1 van de vele meiden in actie die de wereld redden. Daarmee bedoel ik : het zoveelste.
De verhalen, humor, muziek en actie stellen niet veel voor. Wel leuk getekend en vroeger keek ik het wel eens.

Deze was vandaag op tv heb ik gemerkt want "het was wel een hele lange aflevering". De enige reden dat ik deze keek was omdat ik ziek was en niet in slaap kon vallen. Kim possible is niet rampzalig, maar het is gewoon cliché.
Als het om speelfilms of series gaat heeft disney (op de POP reeks na) niet echt iets te bieden.

2 sterren.

film_kaza
Ben van mening veranderd. Kim Possible ben ik meer gaan waarderen. Omdat het eigenlijk gewoon grappig is. Ineens...

avatar van wall-e
Net gezien, niet bepaald geweldig maar toch redelijk.

avatar van tommykonijn
Niet zo'n zeer Leuke Film, Sterker nog het valt me eigenlijk een beetje tegen van Disney die normaal gesproken toch wel heel erg Goede Films brengt het Verhaal boeit niet echt en ik heb me er ook niet heel erg mee vermaakt kortom : Allemaal heel zwakjes.

Ik volg KP al een hele tijd (samen ,eigenlijk door, mijn zusje) en ik geef deze punten eigenlijk omdat ik al de hele tijd hoopte dat er iets zou gebeuren tussen Kim en Ron...

avatar van Mary_Shaw
wel als je de nieuwe reeks kijkt zul je merken dat er iets gebeurt tussen kim en ron

avatar van jumpstylemovie
Ook deze KP film word door Jetix uitgezonden als een driedelige serie.
Je ziet niet aankomen Eric een dubbelspion is , maar echt verassend is het niet.
Er zitten wat leuke stukken in met wat goede actie (voor een kinderserie op Jetix althans).
Dat Cybernetische pak is ook wel een leuke toevoeging.

3***