Kim Possible: A Sitch in Time (2003)

Familie / Animatie

geregisseerd door Steve Loter
met de stemmen van Christy Carlson Romano, Will Friedle en Nancy Cartwright

Kim en Ron beginnen een nieuw schooljaar, als Ron erachter komt dat zijn familie naar Noorwegen verhuist. Dit is lastig voor hun partnerschap, zeker nu Dr. Drakken, Monkey Fist en Duff Killigan samenwerken om de wereldheerschappij over te nemen.

avatar van stan
het schijnt een populaire serie in amerika te zijn en toch heeft hier in nederland nog niemand ervan gehoord

er zijn ook al 3 films van gemaakt dus moet het zowiezo al succesvol zijn denken jullie ook niet

avatar van Bas17
stan schreef:

Op www.rodisc.nl voor niet zo heel veel geld te krijgen

nu,2 jaar later kent bijna iedereen het want het komt ook in nederland op tv,op jetix.om 10.25 en 6 uur.
jetix heeft volgens mij heel wat kijkers erbij gekregen dankzij dat programma!De film heb ik ook gezien,t Was eigelijk gewoon een lange aflevering,maar het was wel leuk

film_kaza
Wat had ik gelachen hierbij. Ik vond het zo intreant dat ik verder bleef kijken en sirrieus het erg vond als een aflevering voorbij was. Pas nu begin ik het echt te waarderen.

@Brat, in Nederland hebben er aardig wat mensen van gehoord. Zo onbekend is het niet. Maar inderdaad word deze in Amerika meer gewaardeerd dan hier.

avatar van tommykonijn
Ook weer zoiets het zelfde als die andere Film van Kim Possible, Ik ben niet erg geboeit zowel niet in de serie als in de Films erg zonde want ik verwacht zoiets niet erg gauw van Disney ondanks dat is hij Vermakelijk voor kleine kinderen maar ik denk dat hij voor kinderen boven de 10 en Volwassenen niet zo Leuk is .

avatar van Mary_Shaw
vind ik wel nog een amusante reeks, enige disney reeks eigenlijk waar ik ook nog es naar kijk

avatar van jumpstylemovie
Ik vind het een leuke film.
Jetix zend het uit als een driedelige serie.
De serie is sowieso wel een van mijn favorieten op Jetix, vooral omdat er de laatste tijd veel minder te pruimen is dan vroeger.

avatar van jumpstylemovie
Ik wou trouwens nog even zeggen dat dit 1 van de beter Disney series van het moment is.
Disney series als: "Recess" en "The Replacements" zijn echt waardeloos