Who's Minding the Store? (1963)

geregisseerd door Frank Tashlin
met Jerry Lewis, Jill St. John en John McGiver

Norman Phiffier is verliefd op de mooie en rijke Barbare Tuttle. Haar moeder, Mrs. Tuttle, is niet zo blij met deze ontwikkeling en geeft hem een baantje in een van haar warenhuizen met de bedoeling hem zo te schofferen, dat haar dochter uiteindelijk op hem afknapt.

avatar van Ralfke
Echt een hele flauwe, standaard jaren-'60 komedie die werkelijk geen minuut weet te boeien.

avatar van BoordAppel
Beetje verouderde komedie. Sommige grappen waren nog wel leuk, maar andere gewoon te oubollig en konden mij niet meer boeien. 2*

Dick2008
Lang geleden deze matige klucht gezien. Zit volgens mij ook die mop in van die kinderen die snoep kopen en Jerry Lewis de trap op en weer naar beneden. Of de mop was gebaseerd op deze film. Nou ja, zoals gezegd lang geleden.

Dick2008
Dick2008 schreef:

Klopt dus niet. Die zit in deze film: The Errand Boy (1961)

avatar van missl
Gekke bekken, alles gaat mis en de man is heel onhandig, niet mijn soort humor.