ad
  • 8.113.506 stemmen

Who's Minding the Store? (1963)

Komedie | 90 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Frank Tashlin

Met onder meer: Jerry Lewis, Jill St. John en John McGiver

Releasedatum: 28 november 1963

Over Who's Minding the Store?

"Look who's minding the store..."

Norman Phiffier is verliefd op de mooie en rijke Barbare Tuttle. Haar moeder, Mrs. Tuttle, is niet zo blij met deze ontwikkeling en geeft hem een baantje in een van haar warenhuizen met de bedoeling hem zo te schofferen, dat haar dochter uiteindelijk op hem afknapt.

imageimageimage

Irving Catastrophe

avatar van Ralfke

Ralfke

• 1950 stemmen

Echt een hele flauwe, standaard jaren-'60 komedie die werkelijk geen minuut weet te boeien.

avatar van BoordAppel

BoordAppel

Beetje verouderde komedie. Sommige grappen waren nog wel leuk, maar andere gewoon te oubollig en konden mij niet meer boeien. 2*

avatar van Dick2008

Dick2008

Lang geleden deze matige klucht gezien. Zit volgens mij ook die mop in van die kinderen die snoep kopen en Jerry Lewis de trap op en weer naar beneden. Of de mop was gebaseerd op deze film. Nou ja, zoals gezegd lang geleden.

avatar van Dick2008

Dick2008

Dick2008 schreef:

Klopt dus niet. Die zit in deze film: The Errand Boy (1961)

avatar van missl

missl

Gekke bekken, alles gaat mis en de man is heel onhandig, niet mijn soort humor.