Another Gay Movie (2006)

2,23

geregisseerd door Todd Stephens
met Michael Carbonaro, Jonah Blechman en Jonathan Chase

Andy is een typische Amerikaanse 17-jaar oude maagd die homoseksueel is. Zoals iedereen wil hij zo snel mogelijk van die maagdelijkheid af. Zo geil als hij er bij rondloopt begint hij met verschillende groenten te oefenen (tot grote verwarring van zijn moeder). Maar Andy is niet alleen. Hij begint aan de universiteit met zijn drie beste vrienden, die allemaal ook nog maagd zijn. Maar dan leren ze Muffler kennen, een echte casanova. Wanneer die een afstudeerfuif houdt, heeft iedereen seks, behalve de vier vrienden. Die nacht maken ze een afspraak dat ze op het einde van het jaar allemaal van hun maagdelijkheid af moeten zijn.

55 BERICHTEN 4 MENINGEN

Justice4All
Een "parodie" van American Pie

avatar van donnie darko

Ik vind vooral dat dit net een vervolg lijkt op die belachelijke nederlandse film Gay. Want de poster lijkt er een beetje op en er staat ook another. Maar ja, dat zal wel niet. En ja, dit zal wel héél slecht zijn.

Tuurlijk is dit een parodie op American Pie. Check dat plot en die poster (met taart nota bene!).

avatar van FillumGek

Dit wordt echt een grote boutfilm.

avatar van IcU

Deze film hoef ik echt nooit te zien. Wat denken die makers in gods naam hier mee te bereiken??

Alleen die linker in dat paarse shirt al

Beetje een homofoob?

Wouter schreef:
Beetje een homofoob?

Ik denk niet dat je een homofoob moet zijn om die met zijn paars t-shirt disgusting en cliché te vinden.

Homo's in films zijn altijd veel verwijfder als echte homo's.

ALS iemand de trailer wilt zien, dan kun je hem hier vinden:

Bereid je maar voor op het ergste.

Ik denk dat we een nieuwe kandidaat hebben voor de flop top 100

avatar van Jurado

dat denk ik ook

Ik wil hem tóch zien, maar of hij echt leuk is..

donnie darko schreef:

Dat denk ik wel.

Wouter schreef:

Dat denk ik wel.

Tja, dan hebben wij een andere mening daarover.

Ik heb in een deuk gelegen. Wat een goeie film. Daar kan American Pie 1 t/m tig niet aan tippen. Snap de vergelijking van eerdere berichten ook eigenlijk niet.

Vind dit absoluut een must have. Waarschijnlijk omdat ik zelf gay ben, en veel dingen uit de scene herken. Lachen, lachen, lachen. Voor mij ... 5 sterren, de beste humor film van dit jaar!

avatar van V
Veel banaler kan je het niet krijgen. Hele, maar dan ook hele foute grappen en veel expliciete beelden. Af en toe hard gelachen om de stereotyperingen tot de macht tien, maar vaak niet. 2*

geitje schreef:

Hier geloof ik dus echt geen barst van.

avatar van Turkeyloverz

Hellbent (ook over homo's) heeft ie ook 5 gegeven... Tja, als ik alle films die ik gezien heb met hetero's een 5 begin te geven, omdat ik er dingen in herken, ben ik morgen nog niet klaar. Vreemd..

avatar van V
Het gaat mij er meer om dat hij claimt dat hij veel dingen uit de scene herkent. Als dit ook maar enigszins representatief is voor de gayscene, eet ik mijn ........ op (kan even niets verzinnen).

De stereotypen zijn inderdaad ernstig opgekrikt, maar daardoor ook wel weer erg grappig!

Aardig filmpje voor als je geen zin hebt in school ofzo

3.0 van mij!

ha deze moet ik zien!

ik heb de trailer gezien....
En heb al genoeg gezien van de hele film....
Volgens mij bereiken ze ook alleen maar het homosexuele publiek hiermee...
Wel toepasselijk om hier een STER voor te geven haha

Ik ben geen homofoob maar dit ging mij net ff iets te ver, eigenlijk mag ik niet stemmen omdat ik hem niet af heb gezien maar ik doe het toch maar omdat deze film gewoon TE erg is

1 ster omdat het heel eventjes grappig was in t begin

Verstand op nul en gewoon kijken. Voor het verhaal en de cast hoef je hem niet te kijken!!
Het is meer een parodie op American Pie, maar dan met homo's.
En dit keer is het geen appeltaart maar quiche!
1 ster

wat een gore film, je ziet het allemaal, heb hem maar gauw weggedaan!!

avatar van Sparkle
Wel, ik denk dat je inderdaad zelf homo moet zijn om van deze film in een deuk te liggen. Ik vond het hilarisch, en ook al is het soms er echt over - ergens diep onderin klopt het wel. Kortom: een film voor een beperkt publiek: als je tot het publiek hoort zeker zien, anders wandel je er beter netjes voorbij.

echt lachen man... alles wat je je maar kunt bedenken zit erin en als je erg homofoob bent kijk dan maar niet want het is soms wel erg nasty

avatar van maddux
Letterlijk en figuurlijk "geen flikker aan."

avatar van _Daan_
Je moet echt Gay zijn om deze film te zien.. Bah..

Ik kan mij voorstellen dat velen deze film 'over de top' vinden. Maar dit is precies het soort humor waar ik van hou. Ik heb me rotgelachen. Hoe verzinnen ze het? Een supernicht die z'n coming out nog moet hebben, maar wel de hele Blonde Ambition Tour van Madonna nadeed op z'n 5e en 4 gay virgins die les krijgen van de een superlesbo die het halve cheerleader team neukt... Dit is voor mij cult, een film die iedere nicht in huis moet hebben. En die soundtrack is ook echt fantastisch! Amanda Lepore rules! Ik heb hem gelijk gedownload. Ik kan niets anders dan 5 sterren geven, omdat ik na 3x kijken nog niet bijkwam van het lachen. Beste film van vorig jaar!

MFEO
Heb de trailer van deze film gezien en wil deze film zeker nog zien. Even kijken of ik hem te pakken kan krijgen.

Ik heb het gevoel dat deze film lekekre grappige melige film is. vele malen leuker dan die hetro shit a la American Pie

KiDD
meteen afgezet...

no comment.

Wat een grappige film _O-.

Ik heb genoten.