Another Gay Sequel: Gays Gone Wild (2008)

geregisseerd door Todd Stephens
met Jonah Blechman, Jake Mosser en Aaron Michael Davies

Andy, Nico, Jarod, en Griff komen bij elkaar op een homoresort in Fort Lauderdale, Florida. Ze doen daar mee aan een wedstrijd genaamd 'Gays Gone Wild'. Dit blijkt niet zomaar een wedstrijd te zijn, het gaat allemaal om de seks. De liefde bewijst het moeilijkste conflict te zijn die de jongens tegenkomen tijdens deze wedstrijd.

avatar van Rizz
Als je mij wilt martelen...

avatar van xangadix
Deze film is inderdaad een regelrechte marteling.

Net als 'Another Gay Movie' nichtenhumor zo over de top dat het niet leuk meer is.

avatar van cantforgetyou
Vreselijke slechte film. Dan was het eerste deel nog wel 'aardig', , maar deze is toch echt heel triest. Beschamend als je zelf tot deze doelgroep hoort. Daar wil je echt niet bij horen, met dit soort prul films. Voor één euro gekocht, maar gelijk weg gegooid.

avatar van Darbie
Goedkoop, ordinair, clichématig enzovoorts, maar nergens beledigend.
En dat lage gemiddelde van 1,25 door 34 stemmers !
Zou die waardering anders zijn geweest als bijvoorbeeld Rosa von Praunheim de regisseur geweest zou zijn ?
Dan zou dit misschien wel een hippe Cultfilm zijn ?!

'Het kan verkeren' schreef Bredero al lang geleden.