Another Gay Movie (2006)

2,23

geregisseerd door Todd Stephens
met Michael Carbonaro, Jonah Blechman en Jonathan Chase

Andy is een typische Amerikaanse 17-jaar oude maagd die homoseksueel is. Zoals iedereen wil hij zo snel mogelijk van die maagdelijkheid af. Zo geil als hij er bij rondloopt begint hij met verschillende groenten te oefenen (tot grote verwarring van zijn moeder). Maar Andy is niet alleen. Hij begint aan de universiteit met zijn drie beste vrienden, die allemaal ook nog maagd zijn. Maar dan leren ze Muffler kennen, een echte casanova. Wanneer die een afstudeerfuif houdt, heeft iedereen seks, behalve de vier vrienden. Die nacht maken ze een afspraak dat ze op het einde van het jaar allemaal van hun maagdelijkheid af moeten zijn.

55 BERICHTEN 4 MENINGEN
avatar van alec
In een deuk gelegen
En wat een valse humor zit er in ... In de trend American Pie en inderdaad zoals al aangegeven, niet met hetero maar met gay karakters. Als iemand voortaan zou vragen of ik van Belgische chocolade hou, liever niet, en iemand met z'n hand in bakvet zou ik hard weghollen
Gewoon een goede comedie zonder pretenties.

BlueSword
ja ik weet niet wat ik hiervan moet denken, het is opzich wel grappig maar ook ongelooflijk vies, er zaten echt dingen in die ik echt niet hoefde te zien!
ik hou het maar op een 2.5*

avatar van Dutchmeister

KiDD schreef:
meteen afgezet...

no comment.

goh de reacties hier zijn vooral reacties die ik hier vooral van Bush-supporters hoor. Ik ben geen homo, maar twee goede vrienden wel en die vonden dit ook hilarisch.

Hoezo is het goor? Dit was een perfecte spoof van de gore troop die in vele heterofilms zitten. Ik zat me daar niet aan te ergeren. Echt bijna elke situatie die je in straight movies ziet werd hier nagedaan. De maagd die toch bang is, de scenes met de ouders, het verlekkerd zitten kijken naar iemands lichaam. Dat zijn elementen die je vaak ziet alleen gaat het dan normaal over vrouwen en vind niemand het een probleem.

Maar goed ik zie dit zelf als een american pie en daarom niet een super hoge score.

die mensen die zeggen dat ze de film niet eens gaan kijken door alleen al de poster, of hem niet eens hebben afgekeken en dan nog een grote bek hebben en hem 1 ster geven vind ik echt verschrikkelijk zielig.
kijk ten minste een film voordat je gaat stemmen.
en voor al die andere die hem goor vinden (op een negatieve manier) of zo een verschrikkelijk groot probleem hebben met mensen in een paars shirt of make up op, waarom ga je dan ooit kijken waarover 'another gay movie' gaat? beetje logisch vind je niet?

HAHA ik heb me kapot gelachen, maar hij is wel een beetje vieze film

Saaie film,echt een film voor homo's
0,5 ! heel bagger

avatar van titan
onbekend! schreef:
Echt een film voor homo's.

Ook voor homo's is het een matige film kan ik je vertellen.

Saaie film,echt een film voor homo's

Leg uit.

Wouter schreef:

Leg uit.

De hele film is echt gemaakt voor homo's.
Ik vond het totaal niet grappig en heel vies.

avatar van Tars
Ik kon er niet om lachen..
Veel te overdreven, zoveel zelfs dat het niet eens grappig meer is..
en dat stukje van Belgian chocolate ging er zo totaal over.

avatar van RodneyS
De geslaagde gay-versie van de bekendere teen-movies. Wel een erg standaard verhaal, alleen dan met homo's. Ik heb af en toe aardig moeten lachen en er zaten best wat lekkere scenes in. Ik krijg best zin in quiche lorraine

avatar van Ajax&Litmanen1
geplaatst: bevat spoilers, klik op de tekst om deze te lezen
Tsja, de 2 film gaf een 2 slachtig gevoel.

Aan de ene kant best een geinige komedie met eens een andere uitvalshoek maar aan de andere kant was de film iets te gedetailleerd voor een komedie. Ik hoef niet zo zeer 2 kerels te zien die elkaar naaien. Je ziet het dan niet onder dekens ofzo, maar echt alles op de leuters na gelukkig...
Maar goed, verder was de film wel geinig. Paar leuke grappen (pa en zoon op de parkeerplaats haha. De scene's met ik dacht de wortel was ook grappig

avatar van Ejerika
Ik heb er wel om moeten lachen.
Het gaat natuurlijk nergens over, vandaar ook maar een 1,5.
Maar toch, Murphy was best grappig en die jongen op de toiletpot met zijn laxeermiddel of whatever...ik had het niet meer.

Toch...maar 1,5 ster.

Gay aftreksel van american pie.
Maar ik heb er wel om kunnen lachen.
Maar niet echt iets wat ik nog een keer ga kijken denk ik
Ik denk dat je dit het beste kunt kijken met een melige groep vrienden terwijl je al wat drank op hebt

onbekend! schreef:

De hele film is echt gemaakt voor homo's.
Ik vond het totaal niet grappig en heel vies.
Maar je keek hem toch?

Betrapt!

De film viel me tegen. Ik had meer verwacht dan humor op het niveau van John Lanting, waar ik gewoon niet van hou. Ik kan me voorstellen dat anderen het wel leuk vinden. Omdat ik zo nu en dan wel heb moeten glimlachen om zoveel hilariteit, toch nog een 2,5.

avatar van $pecial
Wat een waardeloze film. En dan ook echt WAARDE-loos
En nee ik onderbouw het niet, want er is niets goed aan

avatar van Kelzo
Wat een enorm grappige film xD.

avatar van Flora
Ik heb absoluut een paar keer hartelijk kunnen lachen om deze film. Vooral om Nico natuurlijk. Hij was dus niet compleet waardeloos, en met een paar borrels op wordt hij continu leuker. Ik raad je trouwens wel aan om het vervolg NIET te kijken, die is waardeloos.

avatar van Elineloves
Call me crazy, maar ik vond hem nog leuk ook. Lekkere droge humor, daar hou ik sowieso wel van... En de film neemt zichzelf totaal niet serieus. (Zou ook niet weten hoe dit zou moeten, maar dat terzijde).
Ik heb deze film lang geleden gezien met 3 vriendinnen.. en zij wisten niet hoe ze het hadden. Één van mijn vriendinnen heeft zelfs serieus een keer bijna zitten te kokhalzen. Katholiek opgevoed meisje die nog niet veel had gezien... maar er ging een nieuwe wereld voor haar open hoor.

Zelfs betreft het acteerwerk zit het wel snor. Leuke jokes, grappige dialogen en het verhaal is -al is het vaak gebruikt- leuk uitgewerkt. Simpel vermaak.

avatar van CSIFBISD6
Grappige en leuke film om eens gezien te hebben!

avatar van clockwork72

Nog zo'n homo film?

avatar van cantforgetyou
Op een rommelmarkt voor 1 euro gekocht. Dus dan maar een keer kijken. Wij vonden de film best leuk, maar niet hilarisch. Ik lees hier dat veel mensen de film heel vies vonden? Dat snap ik niet zo. Of ik nou twee mannen zie zoenen of vrijen of twee vrouwen of zoals we gewend zijn een man en een vrouw. Voor mij maakt dat niet uit. Ik denk dat het eerder ontwetendheid is dan vies. Zoenende hetereo's zie je overal, maar zoenende jongens veel minder. Dat geeft bij veel mensen (vooral als ze zelf nog aan het zoeken zijn) een onprettig gevoel. Als je zeker bent over je geaardheid heb je denk ik veel minder aversie tegen dit soort films. En kots en stront komt ook in American Pie films voor en bij die recensies lees ik nergens 'vies'.