Her Best Move (2007)

Alternatieve titel: Sara Scoort!

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Norm Hunter
met Leah Pipes, Scott Patterson en Lalaine

Sara Davis heeft het zwaar op de middelbare school, maar het wordt nog zwaarder wanneer ze ontdekt wordt als groot talent door het Amerikaanse Nationale team. Nu heeft ze geen tijd meer voor schoolprojecten of vriendjes. Niet iedereen is er zo blij mee dat Sara nooit meer ergens tijd voor heeft.

avatar van stan
Ziet er wel grappig uit

er komen veel voetbal films uit voor vrouwen ik denk dat ze gesponserd worden ik hou niet zo van voetbal maar de films zijn wel leuk deze was leerzaam dat je niet alles moet opgeven voor je doel 3*

*Joly*
Zeer leuke film, ik had alleen wat meer van verwacht

*4.0

avatar van seanpuffy
toffe film

3.0

avatar van matthijs_013
Standaard opzet, maar vermakelijke en herkenbare cast.

Zeer vermakelijke film een beetje in de stijl van Bend It Like Beckham .

Wat een saaie film!
Alles is een beetje overdreven.
De bewegingen zijn niet eens goed....
Leuke film voor als je een 13 jarige meid bent die van voetbal houd.

avatar van m1701
viel een beetje tegen, vond em erg saai.
Acteerwerk was wel aardig.
Leuk voor 1x maar meer ook niet helaas

"There comes a time when you have to lead your life...., not just follow it"

Voor deze uitspraak al 3*
Nee grapje, dit is een aardige jeugdfilm over dromen, liefde en leven vs plichten. Dat zo'n impasse je karakter en levenshouding kan veranderen als de balans zoek is wordt in deze film duidelijk. De omgeving keert zich steeds meer van Sara af, totdat ze zelf besluit betere keuzes te gaan maken, meer voor haarzelf te kiezen.
Overtuigende acteurs, mooi gefilmd en niet te vergeten, goede songs.

avatar van Marvinleeaday
Aardig filmpje maar dan ook niet meer.Erg stereotype met een "pushie vader" en verliefdheidjes en uiteraard voetbal.