Botched (2007)

Ierland / Verenigde Staten / Verenigd Koninkrijk / Duitsland
Horror / Komedie

geregisseerd door Kit Ryan
met Stephen Dorff, Sean Pertwee en Bronagh Gallagher

Wanneer een opdracht van crimineel Ritchie Donovan totaal in de soep loopt en miljoenen aan gestolen diamanten verloren gaan, laat zijn opdrachtgever hem geen keus: Wanneer Ritchie in leven wil blijven zal hij een laatste roof moeten plegen in een hoog gebouw van een rijke familie. Hij krijgt daarbij ongevraagd hulp toegewezen van gestoorde handlangers. De klus lijkt voorspoedig te verlopen, totdat het gezelschap vast komt te zitten op een etage in een labyrint van boobytraps en Russische psychopaten. Ze zijn niet de enigen die vast zitten in het kat en muis spel op leven of een afschuwelijke dood, maar wie is te vertrouwen?

avatar van Zinema
Zinema (crew)
Na een enigszins aardig begin ontspoort deze horror zonder goede komische momenten al snel in een rommelige en clichématige flick. Het acteerwerks is bij vlagen slecht. Matig filmpje.

avatar van glimmerman2000
Pffff wat een flauwe film zeg!

avatar van The_Game
Opzich wel een grappige low-butget film. Verwacht er alleen niet al te veel van.

avatar van eppy
vreemde film, begon leuk maar werd een beetje vreemd ook vond ik dat de film niet af was, er miste iets, en dit deed het geheel erg goedkoop doen overkomen

leuk weetje over deze film is dat tom green de muziek heeft gedaan, vroeg me al af wat hij dezer dag deed

avatar van tal1b
beetje maffe film, en flauw, heb je met horror komedie's

ik heb me kapot gelachen

avatar van ASman
Van al de horrorkomedie's waarmee ze ons in Engeland naar de kop gooien ( Severance,The Cottage,...) is deze wel het meest geflipt en weird.

avatar van Thijvij
Op het randje van irritant, maar toch heb ik me geen moment verveeld met deze film.

avatar van Boeikens
Matig goed.

De eerste helft vond ik nog goed. Grappige droge zwarte humor en een goede dosis gore. Maar naarmate de film vorderde begon die humor langzamerhand "te" overdreven en bijna irritant te worden. Ook de special effects waren soms aan de erg zwakke kant (rat, hand...).

avatar van Noodless
SSeagal schreef:
Snap die slechte kritiek van sommigen niet. Hoe kun je nou twijfelen of dat met die rat en talloze andere dingen serieus bedoeld waren bijvoorbeeld? Wat ik zie is een fantastische dolkomische en geschifte horrorfilm die met veel lol is gemaakt. Veel hilarische personages ook, alles lekker overdreven debiel, natuurlijk is dat opzet. Ze wouden een lekker ranzige doch zeer komische horror maken en daarin zijn ze echt wel geslaagd. Die beveiliger, die Russische handlanger met zijn shotgun en dan die nerd met die bril, stuk voor stuk komische personages. Ik heb mij iig enorm vermaakt en vond het jammer dat de film weer voorbij was ****

Volledig akkoord ! Gewoon een absurde, leuke horrorkomedie met tal van bizarre personages. 7,5/10

avatar van voomzap
stem verhoogt naar 4,5.

avatar van U-96
Geweldige film waarin humor, flauwigheid en bizarriteit de goede mix krijgt.

avatar van Keane1983
De film begint heel erg leuk, daarna kakt hij een beetje in en wordt zelfs iritant. Pas na detweede moord die gepleegd wordt op de rus, die hoogst iritant iswordt de film weer leuk en zitten er hilarische stukjes in.
Al met al heb ik me niet verveeld met deze film en heb op sommige momenten echt in een deuk gelegen.
Van mij een 3.0*

horror met een glimlach. Lekker flauw verhaaltje, geen grote gillers. Krijgt van mij het predicaat aardig.

avatar van Slynkin
1 van de meest idiote films die ik ooit heb gezien

avatar van perlielie
om te huilen,
dat ik daar ben ingestonken!
belachelijk dat ze zulke rotzooi verhuren onder het mom van; cult.

avatar van zeemeerna
echt te grappig!
Absoluut geen film om serieus te nemen. Te bizarre situaties en personages! heerlijk over de top!

erik1677
hier ben ik dus wel zo beniewdt naar.
braindead en bad taste behorentot mn favorieten,denk dat ik hier ook wel wat mee kan.

erik1677
heb me hier dus wel weer goed mee vermaakt.
Vooral de russische gangster en bewaker waren geweldig.
Zwaar ove de top, geweldig gelachen om deze 2.
De gore elementen in deze film waren ook in orde, maar helaas geen orgineel gevonden slachtpartijen.
verder is deze film eigenlijk zwaar ok

avatar van WolfCastle
de discobal maakt het af

Maffe film, gewoon niet serieus nemen dan is het best goed te doen. Maar ik had soms wel het gevoel van waar gaat het over.

orbit
Erg matige film met veel (on)bedoelt ongeestige Russische accenten en humor.. een beetje een rip-off van Dusk Till Dawn qua verhaal. Snel vergeten.

avatar van nightbreed
Behoorlijk slecht.

avatar van dijkieR
hahaha ik verwachte helemaal niks,maar ik heb me dood gelachen om deze film.
Boris wat was dat een karakter zeg,geweldige film,maar gaat echt helemaal nergens over.

avatar van valerio2003
Op upc gaven ze aan dat het een thriller was maar toen ik de film ging kijken dacht ik,hahaha dit is zeker weten een horror /komedie en ja wat had ik gelijk.Af en toe moest ik wel lachen maar daar bleef het ook bij.

avatar van jjwebaline
Bummer!

avatar van daslekker
deze film valt in de categorie "zo slecht, dat het grappig is"-horror..daarin slaagt de film maar half..

Inderdaad een matige horror (slasher) komedie. De eerste 30-35 minuten waren nog wel leuk maar toen Mr Slasher (die was echt intens triest) tevoorschijn kwam werd het al snel belachelijk en flauw. Heb deze film vooral uitgekeken vanwege ijskonijn schoonheid Jaime Murray die ik nog kon van de serie "Hustle".

avatar van Aapje81
Kon hier niets mee en weet eigenlijk ook niet wat ik hierover moet zeggen. Deze film werkte gewoon niet. Op alle fronten was hij onvoldoende.

avatar van Thorak
Theunissen schreef:
Jaime Murray is ook voor mij de reden om deze film te zien. Ik ken haar dan weer uit Dexter seizoen 2
Ben opzich wel erg benieuwd, dit genre vind ik meestal wel leuk. Hopelijk word het een film in de trend van 'The Cottage' dan ben ik tevreden.
Sean Pertwee (hoe spreek je dat uit eigenlijk?) is meestal ook wel oke. Ben benieuwd hoe hij in deze film dood gaat (aangezien ik geen film met hem ken waar hij niet in dood gaat).