Tyrone (1999)

Alternatieve titel: Bad Trip

Verenigde Staten / Canada

geregisseerd door Erik Fleming en Chris Palzis
met Ethan Suplee, Kevin Connolly en Coolio

In een wilde reis van Mardi Gras naar Washington komen Josh en Sam met hun auto nogal hard in aanraking met de ontsnapte gevangene Tyrone. Hierna volgt de ene absurde situatie na de volgende. Ze worden aangezien voor drugskoeriers en ontmoeten allerlei rare types.

avatar van Spineglass
Niet bepaald een film om even lekker voor te gaan zitten met de hoop dat deze film je af en toe een glimlach zal bezorgen op je gezicht.

Een typische hollywood film waar je niet bij moet nadenken. Gewoon kijken en proberen er een beetje van te genieten. Het verhaal is minder, maar de acteurs proberen er toch het beste van te maken. Ideale film als er niets anders te vinden is, of als je je verveelt.

Jezus wat een saaie film. De hele film is complete onzin, en je denkt altijd van, "omg wat een bullshit"

Niet kijken, ook niet huren. Hij is dat anderhalfuur niet waard.

R9
dit is echt de slechste film die ik miss ooit gezien heb

avatar van Peojuzi
enige leuke is dat coolio in deze film speelt...

avatar van ruud_fr
R9 schreef:
dit is echt de slechste film die ik miss ooit gezien heb

dat dus, maar dan zonder 'misschien'

dramatisch slecht, niet een keer gelachen (en nee, ik ben geen zuurpruim )

avatar van belchinees
Haha, 1.23*

Ik zou hem wel willen kijken voor Kevin Connolly, maar ik weet het zo nog niet

avatar van belchinees
Gezien! Maar had het uiteindelijk liever toch niet gedaan.
Weinig komedie gemerkt.

Erg slecht. Niets aan. Bleh.

Zoals de voorkant van de hoes je al doet vermoeden geen spraakmakende film.

Je moet je heel erg vervelen om deze film te zien. Misschien enkele grappigheden maar daar houd het mee op. Maximaal 1 euro uitgeven voor deze film.

Assface

Een komedie is het idd niet, meer een stompzinnig verhaal en ik kon het ook nog wel redelijk waarderen. Kwam misschien ook omdat ik me verveelde

avatar van lars-pixar
Volgens mij de slechtste film ooit en ook de goed koopste (Bij Acion voor 1,79)
Speciaal gemaakt voor de de Dvd-Markt.