The Big Green (1995)

Familie / Komedie

geregisseerd door Holly Goldberg Sloan
met Steve Guttenberg, Olivia d'Abo en Jay O. Sanders

De Engelse lerares Anna Mongomery geeft les op een kleine school in een Amerikaans plaatsje. Als ze dan besluit om samen met de plaatselijke sheriff Tom Palmer de kinderen uit haar klas de sport voetbal te leren, schrijft ze haar team vervolgens vol enthousiasme in voor de officiële competitie. De kinderen, die nog geen bal kunnen raken, zien dit echter niet zo zitten...

avatar van narva77
Yes, allemaal kijken!

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Voorspelbaar en braaf, maar hier en daar best vermakelijk.

damon
een kleine film met plesante gevoel

avatar van nickvanzutphen
leuke film , alleen heel erg voorspelbaar , en je ziet goed dat de amerikanen van voetbal geen pap hebben gegeten want die kinderen voetballen nog zo mak als een lammetje , terwijl je op die leeftijd toch wel wat beter kan voetballen

avatar van Ronnievb
Duidelijk één van de allerfoutste films ooit gemaakt. Maar dat belet de film er niet van om ergens diep weg een plaatsje te hebben in mijn geheugen. Ik heb hier best van genoten. Al was het bar en bar slecht, en dat kon ik zelfs beoordelen als 8-jarige.

avatar van pascal83
Ik was even vergeten hoe slecht dit was.

avatar van ewalk
Op zich aardige kindercomedy waarin ontzettend slecht wordt gevoetbald. Zelfs de Boksacties van Rocky zijn beter dan het voetbal dat hier vertoond wordt. Toch 3 * vanwege het onderhoud en het positieve clichematige verloop van het verhaal.

avatar van Wolverine
Dit was wel heel matig, de skandinaviers lieten dezelfde middag even zien hoe je dus wel een jeugdfilm met kwaliteit maakt.

avatar van Mezelf
Nah wat raar dat die film nu op Tien te zien is,
ik wou de gouden kooi zien..
ik vind het geen leuke film

avatar van kb24
heb deze film als 8 - 9 - 10 jarige ? ong. oneindig vaak gezien
super leuke film voor kinderen