The Bad Pack (1998)

Actie

geregisseerd door Brent Huff
met Robert Davi, Roddy Piper en Ralf Moeller

Mexicaanse immigranten uit een klein dorpje bij Texas worden aangevallen door de plaatselijke militairen en besluiten om een groep van huurlingen in te huren.

neo (crew)
een bij elkaar gejat zooitje en gruwelijk slecht acteerwerk.0,5 sterren

niet te pruimen zo afschuwelijk slecht niets maar dan ook niets deugt hieraan

avatar van Horrordude
oke, dan gooi ik hem maar weg zonder te kijken... meschien kan ik er met oud en nieuw nog wel wat leuks mee doen als jullie allemaal zeggen dat hij zo sclecht is?

avatar van dope
Standaard actiefilmpje, niks nieuws, niks bijzonders, maar ik vond m zo slecht nog niet

avatar van Gang_Star
Een actiefilm zoals ze aan de lopende band werden gemaakt. Actie valt tegen, spannend is het niet en het acteerwerk is slecht.