ad

Genre: Thriller

Oorsprong: Canada

Geregisseerd door: Jeffery Scott Lando

Met onder meer: Meghan Heffern, Rhonda Dent en Travis Watters

IMDb beoordeling: 3,2 (595)

Releasedatum: 5 december 2005

Over Insecticidal

"These girls have a new major... survival"

De briljante studente Cami voert een experiment uit op insecten. Dit gaat echter gigantisch mis, waardoor er bloeddorstige reuzeninsecten ontstaan die op zoek zijn naar vers studentenvlees...

avatar van Soeperman87

Soeperman87

Zie deze, veel mooiere poster:

Geheel in de jaren 70 / 80 B-Movie stijl!

avatar van Leno

Leno

Haha lekker foute poster ja, en die tagline ook... These girls have a new major... survival

avatar van Leno

Leno

Nu zou ik naast de stem ook graag een reactie zien..

avatar van Purmerend

Purmerend

Staat er nu op.

avatar van wendyvortex

wendyvortex

Dit geloven ze nooit bij de IMDB!!!

Mijn partner kwam er ooit langs met 's nachts zappen langs Zone Horror. De film duurde tot 2.30 maar we zijn toch maar blijven kijken.

Bizar filmpje. Very bad FX. En iedereen wordt afgemaakt onder de douche of in bed (loads of "functioneel" bloot dus).

Mooi potentieel cult-filmpje in Nederland dus.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Vooral gaan kijken om Samantha McLeod, een MySpace bekende van me. Op MySpace doet ze aardig aan wat lobby-en, toch grappig om een virtuele kennis dan terug te zien i neen film. Hoe amateuristisch dan ook.

Ze doet het ook erg leuk maar is natuurlijk maar bijzaak in deze film. Heerlijke corny special effects, tenenkrommend acteerwerk en wat non-functional nudity. Die insecten zien er ook weer heerlijk fout uit, hilarische logica van de personages en barslechte punchlines. Gelukkig bestaan er nog van dit soort low budget amateur filmpjes die de herinnering aan al die campy horror's van de seventies en eighties in stand houdt.

Voor de geïnteresseerde, hang niet te veel gewicht aan mijn beoordeling. Ik heb een zwak voor dit soort troep, ik denk dat veel dit niet uit kunnen zitten.

avatar van Vascago

Vascago

Behoorlijk fout dit. Die gigantische insecten zijn echt hilarisch. De special effects zien er slecht uit en het acteerwerk is ook niet al te best, maar dat geeft dit filmpje juist zijn charme. De sfeer is geweldig en ook de soundtrack past er goed bij. Hilarische dialogen, onlogische beslissingen, veel blote borsten, foute monsters: Geweldig toch

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Moet toch maar eens wat van Lando gaan kijken, denk ik

avatar van Noodless

Noodless

Haha, heerlijke onzin....maar toch wat serieus blijven op gebied van de beoordeling.

Het begin is totale chaos, buiten de hoofdactrice Meghan Heffern en de hatelijke Rhonda Dent weet je van de andere personages eigenlijk niks af. Ze zitten blijkbaar ook vaak in dezelfde omgevingen: vooral de douche en het bed passeren regelmatig. De reuzeninsecten zien er echt niet uit en ik moet eerlijk zeggen het werkte niet eens storend. Daarbij wat functioneel bloot en een paar hilarische scènes. En niet te vergeten Samantha McLeod 3/10

avatar van Tonypulp

Tonypulp

Tonypulp schreef:

Moet toch maar eens wat van Lando gaan kijken, denk ik

Ongeveer 8 jaar later staat de teller pas op drie; Goblin (2010) (2*), Haunted High (2012) (2*) en nu met Insecticidal de eerste voldoende. Fúcking achterlijke geschreven broddelwerkje met gigantische CGI-insecten. Precies waar je op hoopt, dus.