Old Enough (1984)

geregisseerd door Marisa Silver
met Sarah Boyd, Rainbow Harvest en Danny Aiello

Een rijk meisje van 12 jaar blijft in de zomer thuis in New York City. Dan wordt ze vriendinnen met een arrogant en asociaal meisje. Zij betrekt haar in het vrije leven zonder regels en verantwoordelijkheid. Maar dan begint ze dingen te doen die niet mogen...

avatar van matthijs_013
Hele, hele mooie film die iedereen gezien zou moeten hebben. Staat net niet in mijn top 10 maar komt wel dicht in de buurt

*4,5

avatar van Baboesjka
Deze film op YouTube gekeken. Ik vind 'm redelijk. Niet bijzonder, maar wel vermakelijk voor een keer, en best een leuk verhaal. Prima geacteerd. Rainbow Harvest lijkt trouwens sprekend op Winona Ryder.