Trick (1999)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Jim Fall
met Tori Spelling, Christian Campbell en John Paul Pitoc

De schuchtere New Yorker Gabriel is homo, maar wil niet met de stereotype gayscene geïdentificeerd worden. Als hij op een avond per toeval in een homoclub belandt, valt zijn oog op Mark, de go-go-danser van de club. De twee willen graag het bed delen maar hebben grote moeite een plek te vinden in de wereldstad om dit te verwezenlijken.

MFEO
De trailer van deze film kan je vinden op: link

Fonkelende, verfrissende en amusante gay komedie. De film maakt duidelijk dat het niet veel uitmaakt of je hetero- of homoseksueel bent, liefde is altijd een warboel, vooral wanneer je er naar op zoek bent. Er wordt goed geacteerd en de muziek is aanstekelijk.