The Guru (2002)

Verenigd Koninkrijk / Frankrijk / Verenigde Staten
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Daisy von Scherler Mayer
met Heather Graham, Marisa Tomei en Jimi Mistry

De Indiase dansleraar Ramu reist naar in New York, waar hij filmster wil worden. Hij doet auditie voor een rol, maar komt er achter dat het een porno-film met actrice Sharonna betreft. Ondanks haar goede advies lukt het hem niet om de rol goed "invulling" te geven. Maar met de tips die Sharonna hem geeft groeit Ramu uiteindelijk uit tot sex-guru.

avatar van Rickazio
Waarom noemen ze deze ''The guru of sex'' op rtl5? :\

Dick2008
Misschien vanwege de verwarring anders met andere Guru-films. Zo heb je o.a. deze The Love Guru (2008).
Ze hebben trouwens a/h begin een stuk eraf geknipt, zie dvd deleted scene, hierdoor gaat de (toch wat grote) oversteek van India naar New York ook deels verloren.

avatar van blurp194
Bollywood uit Amerika.

Ongeveer het maximum aan Bollywood-inhoud wat ik hebben kan, en dat het nog net houdbaar is komt vooral door het plezier dat er van af straalt. En wellicht dat de aanwezigheid van de dames Graham en Tomei nog meer helpt. Van het verhaal komt het in ieder geval niet, te flauw, te voorspelbaar en net een tikje te braaf - wat meer scherpe randjes waren erg welkom geweest.

Verschrikkelijke film. Geen goed verhaal en een verschrikkelijk slechte hoofdrolspeler.