The Blair Witch Rejects (1999)

Komedie / Horror

geregisseerd door Jerry A. Vasilatos
met Kevin Leadingham, Chanda Willis en Brent Beebe

Op vrijdag 13 augustus 1999, gingen er tien mensen de bossen in, op zoek naar bewijs van het bestaan van de de heks van West Woods. Ze verdwalen en verdwijnen spoorloos. Een jaar later wordt hun beeldmateriaal gevonden.

avatar van Yak
Yak
lijkt me geniaal!

Mij lijkt het flauw.

avatar van NERD
Moet dit dan een parodie op The Blair Witch Project zijn? Nooit van gehoord

avatar van aburefan
ik ook niet, en ik zit er ook niet bepaald op te wachten

bestaat deze film echt?

Toine van Gaal
Tussen 8:00 en 8:01 soms

what?
hoeveel films zijn er wel niet van de
'blair witch project'? zeker allemaal na geaapt.. :S

Maar zeker weer nergens te verkrijgen?

damon
vast zo'n heel kleine film, gemaakt door fans van het origineel
die nergens te krijgen is

avatar van Yak
Yak
damon schreef:

vast zo'n heel kleine film, gemaakt door fans van het origineel
die nergens te krijgen is

Fans? Het lijkt me waarschijnlijker dat deze film is gemaakt door eikels die de draak willen steken met 'die saaie klotefilm over die zogenaamde heks!'.

mag ik vragen waar dit amml opslaat?

nokkie335
lijkt me een leuke film. als ik de film kan vinden zal ik zeker er wat over komen zeggen.

Nope. 0.5*,, belachelijk..

orbit
Haha! Briljant, lijkt me veel amusanter dan die strontvervelende project

is deze film soms naagebootst van the blair witch project of andersom? vond hem zelf maar saai!

Mr Marchoso
Zonde van je tijd. Ik kreeg hem als extra bij de aanschaf van het origineel, wat een drama.

avatar van dancingbunny
Mr Marchoso schreef:

is het een parodie of niet...?

avatar van Passiebloempje
Als je werd geraakt door The Blair Witch Project, kijk deze film dan alsjeblieft niet!!
Zelden zulk slecht tenenkrommend Amerikaans acteerwerk gezien.

Sterker nog (ook al heb je The Blair Witch Project níet gezien): KIJK DIT NIET!