• 8.349.597 stemmen

Thriller / Drama | 80 minuten

Genre: Thriller / Drama

Geregisseerd door: Ryan Harper

Met onder meer: Lawrence Hilton-Jacobs, Rusty Gray en Ken Arquelio

IMDb beoordeling: 5,1 (184)

Plot 30 Miles

"A lot can happen in 30 Miles"

Een blanke man is gestrand langs een verlaten snelweg en wordt opgepikt door een zwarte man. Gedurende de dertig mijl die ze samen in de auto afleggen, leren ze elkaar beter kennen. Het blijkt dat beide mannen, ondanks de culturele verschillen, heel veel gemeen hebben. Wanneer de nacht valt en hun wegen scheiden, is dit voor hen slechts het begin van een opmerkelijk avontuur.

avatar van marion22

marion22

De film kan mij niet boeien. Speelt zich hoofdzakelijk in een auto af. Is erg langdradig, alleen het einde is verrassend.

stinissen (crew films & series)

Sterk spel zeer goed plot .Aanrader.

avatar van Boris75

Boris75

erg goedkoop aandoende film. ook qua acteerprestaties niet overtuigend.

na uur vervelen kon het me absoluut niet meer interesseren hoe de film ging aflopen. geloofde inmiddels niet meer dat de film nog enig drama of thiller elementen zou bevatten.

had er meer van verwacht.

avatar van eduard

eduard

Zeer slecht geacteerd door die blanke man.

Als hij de eerste keer uit de auto gezet wordt zie je gewoon dat hij niet echt loopt en net doet alsof.

Voor de rest een hele saaie film met 15 minuten spanning op het einde. Wel een verrassend eind maar het bljft een slechte film.

avatar van Jic

Jic

slecht, alles ging nergens over.

avatar van Minken

Minken

Slechtste film die ik ooit gezien heb.