RocketMan (1997)

Alternatieve titel: Rocket Man

Komedie / Sciencefiction

geregisseerd door Stuart Gillard
met Harland Williams, Jessica Lundy en William Sadler

Astro-nietsnut en pechvogel Fred Randall is dan wel een geniale computerprogrammeur, hij is ook de láátste persoon op aarde die je mee zou sturen met de eerste bemande ruimtevlucht naar Mars. Pech en toeval zorgen ervoor dat dit toch gebeurt.

Ikkeuh
Best goede film. Ik hem 2,5.
Heeft nog maar 12 stemmen gehad, is deze film niet populair ofzo.

avatar van ex_uva
Denk het niet nee...

Nee inderdaad deze film is niet zo populair en eerlijk gezegd kan ik me ook wel voorstellen waarom. Waarschijnlijk is dit een directe video release geweest waar niet veel aandacht voor was. De film is ook niet echt geweldig. De film is erg flauw en wordt ook eigenlijk nooit grappig. Oké, een keer was het enigzins grappig... tijdens het aanzetten van de "kunstmatige zwaartekracht" maar dat is niet genoeg om een film te dragen. 1*

avatar van SmuttWars
Net gekeken! Best wel leuke grappen, maar natuurlijk is deze film zo voorspelbaar als wat.
Ik heb toch gelachen om de rol van Harland Williams. ik denk dat velen hem irritant vinden, maar ik er wel om lachen.

**^

Ik vind dit echt een vette film ! Vaak hard om gelachen.

In het begin vind ik de film echt enorm grappig.
Maar na 30 minuten wordt hij een beetje flauw..

The Last
Haha, heb er erg om gelachen moet ik eerlijk zeggen, maar verder dan 2 sterren komt ie niet.

avatar van straight edge
Harland Williams mijn lievelings acteur